3 תשובות
זה חילוק די גס של סוגי האנשים, יש הרבה שהם עירבוב בין השלושה. למשל אני משתדלת תמיד להיות 2 אבל לפעמים יוצא שאני מתנהגת כמו 1, אז לדעתי יש הרבה סוגים של אנשים
אני חושבת שאני 2 כי אני אוהבת שטוב לכולם ומפחדת להגיד לא.. אני גם נחלמת תמיד בעצמי בשביל להתליח
אני חושבת שזה בסדר כי כל אחד ילך בדרך שלו
אני חושבת שזה בסדר כי כל אחד ילך בדרך שלו
כמובן שיש שלוש קטגוריות מרכזיות אבל אדם יכול להיות בעל 2 מאפיינים מתוך השלוש
אני בין 1 ל2
כן מתערבת כשצריך וממש חשוב לי
אני בין 1 ל2
כן מתערבת כשצריך וממש חשוב לי