5 תשובות
כי הם מעדיפים באנגלית זה הכל
לא מתחברת זה הכל
יש דברים שאני אוהבת, כמו היהודים, מטרופולין, ג'ין בורדו, אבל מזרחית וכאלה אני לא סובלת
יש דברים שאני אוהבת, כמו היהודים, מטרופולין, ג'ין בורדו, אבל מזרחית וכאלה אני לא סובלת
חחח אני מעדיפה בעברית כי יותר קל לי להבין את המילים אבל זה באמת עניין של טעם
אני לא אוהבת שירים ישראלים אני מיתחברת יותר לקייפופ.
למה? כי לזה אני נימשכת ואוהבת יותר!
למה? כי לזה אני נימשכת ואוהבת יותר!
לכל אחד יש טעם שונה במוזיקה
ואני חושבת שהמוזיקה הישראלית כבר לא כמו פעם היום היא תת רמה (חלקה לא הכולה)
ואני חושבת שהמוזיקה הישראלית כבר לא כמו פעם היום היא תת רמה (חלקה לא הכולה)
באותו הנושא: