6 תשובות
כן זה שטויות
שואל השאלה:
אז למה הממשלה ומשרד הבריאות אומרים שזה עוזר והדרך היחידה לשמור על הבריאות שלנו
אז למה הממשלה ומשרד הבריאות אומרים שזה עוזר והדרך היחידה לשמור על הבריאות שלנו
אנונימי
זה לא שומר על הביטחות שלך אבל זה בהחלט עוזר לשמור עליה ומוריד את הסיכויים שתחלה
המסיכה מונעת ממך להדביק אחרים
יש הרבה חולי קורונה שהם א-סימפטומתים כלומר הם חולים אבל אין להם שום תסמינים כמו שיעול וחום וכו'. ובכל זאת אם הם משתעלים פעם אחת או מקנחים את האף החיידקים שלהם מתפזרים והם מדביקים עוד אנשים.
אז לשים מסיכה שומר על הבריאות של כולנו.
יש הרבה חולי קורונה שהם א-סימפטומתים כלומר הם חולים אבל אין להם שום תסמינים כמו שיעול וחום וכו'. ובכל זאת אם הם משתעלים פעם אחת או מקנחים את האף החיידקים שלהם מתפזרים והם מדביקים עוד אנשים.
אז לשים מסיכה שומר על הבריאות של כולנו.
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אני סופר לחוץ עכשיו
המשכתי לחקור ומצאתי את זה (בקישור)
זה פאק*נג כתוב על האריזה שזה לא עוזר, למה ממשיכים לשים את זה?
גם הבנתי שארגון הבריאות העולמי אמר שהן לא עוזרות
ואיתמר גרוטו סגן מנכל משרד הבריאות
למי להאמין?
וואי אני סופר לחוץ עכשיו
המשכתי לחקור ומצאתי את זה (בקישור)
זה פאק*נג כתוב על האריזה שזה לא עוזר, למה ממשיכים לשים את זה?
גם הבנתי שארגון הבריאות העולמי אמר שהן לא עוזרות
ואיתמר גרוטו סגן מנכל משרד הבריאות
למי להאמין?
אנונימי
משהו כמו 28% שיגן עלייך. זה לא הרבה, אבל זה אחוז די טוב, ובהחלט עדיף על כלום. גם במהלך כל ההיסטוריה במגפות השונות היו שמים בול אותה מסיכה, כזאת שתסתיר את האף ואת הפה
באותו הנושא: