9 תשובות
אני יודעת לספור עד 14
אנונימית
אני יודע לספור עד 100 אלף ^
ואני לומדד
גם היראגנה וקטקאנה לא מספיק
אתה צריך ללמוד גם קאנג'י
חובה ללמוד את שלושתם
שואל השאלה:
וואי איך עושים את זה
למדתי 20 אותיות מההיראגאנה וזה כבר מתחיל להיות קשה לזכור הכול
אנונימי
חחחח מתרגלים
אני עוד שנייה מסיים קטקאנה :v
שואל השאלה:
יש לך שיטה טובה לאוצר מילים רק?
אנונימי
נופ האוצר מילים שלי די מצומצם
שואל השאלה:
יש לי שאלה
אם אני רוצה לדעת יפנית אני חייב ללמוד היראגאנה וקטקאנה?
רק היראגנה נגיד זה לא מספיק?
אנונימי