3 תשובות
היי, אני יודעת ספרדית כמעט שוטף. אני לא ספרדייה וזו לא שפת אם אצלי או משהו. מגיל קטן (6-7) צפיתי בטלנובלות וסדרות בספרדית, ולילדים יש קליטה לשפות מגיל קטן, אז השפה לאט לאט נכנסה לי לראש. היום אני יודעת לדבר לקרוא ולכתוב, ומעולם לא למדתי עם מחברת ועט את השפה.
תתחיל לצפות בטלנובלות, תתרכז במשפטים ובאיך מבטאים.
תתחיל בללמוד את האותיות, יש אפליקציות שמלמדות ספרדית בעזרת כל מיני משחקים.
ספרדית באמת שפה קלה! היא נאמרת בדיוק כמו שהיא נכתבת.
בהצלחה :)
habla no espanyol
תראה טלנובלות ויש איזו אפליקצייה ללימוד שפות אז תקנה אותה היא מעולה
פעם ידעתי יחסית סבבה היום כבר שכחתי את כל השפה