4 תשובות
אם חשבת שהיא מרכלת עליך מההתחלה זה כבר סימן לא טוב
לדעתי להבליג..
תמיד טוב להבליג ולא להתייחס :)
תמיד טוב להבליג ולא להתייחס :)
אם אתה בטוח בזה תרשום לה מחילה
אם באמת טעית והיא לא ריכלה עליך- תרשום לה שאתה מצטער.
באותו הנושא: