4 תשובות
אני לא יודע וגם לא חושב שהם קונים רוב האזרחים בקושי יכולים להרשות לעצמם אוכל
כן, לפני כמה שבועות זה היה אפילו 16,000 ריאל איראני = 1 שקל חדש.
שואל השאלה:
אנונימי, אין אייפון באיראן אין שם אפילו קוקה קולה
כל מה שמיוצר או עם תג מוצר אמריקאי הם לא מוכרים שם. יש שם סנקציות מטורפות על המוצרים האלה
אנונימי