התחברות הרשמה

ראיתי שהרבה אנשים כותבים יש לי איפון גרסה 5.11.1 משהו כזה מה זאת אומרת גרסה? ואיך אפשר לדעת איזה גרסה יש לי?

13 באוקטובר 2012, 19:48
אנשים    
תשובה אחת
כדי לדעת איזה גרסה יש לך, תכנסי להגדרותכלליאודותותסתכלי על גירסה, זה יהיה רשום בצד
D
Debby
באותו הנושא:
שמתי לב שלהרבה אנשים כותבים שיש להם צבע ירוק שיש שאלות כאלה בסטיפס, אנשים...
למה יש הרבה אנשים ממוצא רוסי, שמדברים ברוסית כל הזמן וכותבים בתמונות למשל רק ברוסית?
מה זה XOXO? ראיתי הרבה שכותבים את זה
למה אנשים כותבים כל הזמן איתחלנו במקום התחלנו?
מה העניין עם הקטע של "השואה התגלתה כמתיחה" ראיתי אנשים כותבים דברים כאלה בזמן האחרון
אנשים כותבים פה הרבה פעמים ספאם, מה זה אומר?
ראיתי אנשים שכותבים לפעמים "tbt" מה זה אומר?
מה זה XD? אני רואה שהרבה אנשים כותבים את זה פה
איך כותבים איפה ככה או איפו
איך כותבים איפו או איפה
מה זה ספאם? ראיתי שהרבה כותבים על דברים ספאם...