7 תשובות
שיחה שלא ככ זורמת, שרואים שהבן אדם השני עונה יבש כמו שני "חח", בקיצור שרואים שהוא לא מתעניין
שהיא לא זורמת, שכל אחד עונה יבש וקר ורק מחכים שהיא תסתיים.
היי
לול
לא נותן לי לערוך
זה כזה
"היי"
"היי"
"מה קורה?"
"בסדר, מה איתך?"
"בסדר"
"אוקיי"
"אוקיי"
לא נותן לי לערוך
זה כזה
"היי"
"היי"
"מה קורה?"
"בסדר, מה איתך?"
"בסדר"
"אוקיי"
"אוקיי"
משעמם כזה לא זורם מביך
שיחה בלי עומק, רדודה כזאת
שאת בטח עונה יבש כזה, לא ממשיכה את השיחה או סתם משעממת