5 תשובות
היא הייתה בהישרדות, והיא בכללי בן אדם מעצבן.
היא בהישרדות
והיא פשוט מעצבנת צעקנית כזאת
והיא פשוט מעצבנת צעקנית כזאת
מהישרדות היא סתם התנהגה רע
מישהי מהישרדות...היא סתם ישרה וישירה מידי גם אני לא מבינה למה שונאים אותנ
נראה לי היא בהישרדות וכנראה בגלל משהו שהיא עשתה