5 תשובות
לא
את לא מוזרה בכלל ותנסי לחשוב עם עצמך ולגלות עם עצמך בלי לדבר ולהכיר אותך אני לא יכולה לענות על משהו שהוא שלך
נורמטיבי
שיקראו לי גוד גירל תמיד
לא מוזר
אנונימית
חחח סליחה על שזה לא קשור אבל גם אם מישהו יקרא לי "ילדונת" זה ממש עושה לי את זה ואין לי מושג למה
אנונימית