18 תשובות
זה מעולה
זה מדהים
מעולה.
כן זה מעולה היסטוריה זה מקצוע קשוח
שואל השאלה:
המתכונת והבגרות שלנו שומה משאר הארץ
אצלנו זה עם חומר פתוח והשאלות הם עם שאלות הבנה
אנונימית
כן זה טוב. שאלות הבנתיות זה שאלות יותר קשות וגם עם חומר פתוח צריך מאמץ. זה ממש טוב :)
^זה גם ככה לפי תוכנית הלימודים החדשה החל משנה הבאה, זה אומר ששנה הבאה הבגרות בהיסטוריה לכל הארץ היא עם ספר פתוח ואני בדיוק עולה ל י"א אז אני בלחץץ
בשביל סחלב אפילו 60 זה מעולה ממה ששמעתי זה באמת נוראי. יפה מאוד.
אני נכשלתי בבגרות אז... נראה לי שכן יו נואו..
כנראה אגש שנה הבאה שוב :(
אתם עשיתם בגרות בהיסטוריה עם ספר פתוח? זה באמת עד כדי כך קשה? :(
שואל השאלה:
עוד לא עשינו
תבגרות אבל זה עם חומר פתוח כולל הכל חוץ מאינטרנט
וזה ככה אצלנו ועוד כמה בתי ספר בודדים בארץ כי זה חלק משיטה חדשה שאנחנו הנסיונות ובודקים איך זה
למשל אנחנו התחלנו עם זה שלכל כיתה יש שתי מחנכים ועכשיו כמעט לכל הכיתות תחתינו גם יש
וזה גם בית ספר חצי םרטי אז יש לו יותר כסף לזה
אנונימית
מעולה
אומיגאד מהה איזה כיף לכם :(
באיזה בתי ספר זה עובד ככה?
זה מצויין
פצצה קיבלתי 80