17 תשובות
כן כן כן כן
כן וכן
כןן
כן, חבר שלי אומר לי
חח זה עשוי להיות מעיק קצת
אנונימי
שואל השאלה:
לי לא אומרים כלכך..:/
לי לא אומרים כלכך..:/
אנונימית
אז בוקר טוב❤
כן, בדרך כלל אם בן אדם כותב לך בוקר טוב או לילה טוב זה אומר שהוא חשב עלייך כשהוא קם או כשהוא הלך לישון. זה תמיד גרם לי להרגיש כאילו יש מישהו שבאמת אוהב אותי
בוקר טוב
הא פעם דיברתי כמה פעמים עם מישהו באינסטגרם ואחרי כמה פעמים הוא פשוט התחיל לכתוב לי כל בוקר בוקר טוב וזה היה מצד אחד נחמד אבל מעצבן עם הזמן ואחרי חודשיים התחלתי לסנן
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
כןן
שהוא יתחיל ואז אני גם אתחיל כי אם הוא לא יתחיל אני לא אדע אם הוא בקטע של לדבר
שהוא יתחיל ואז אני גם אתחיל כי אם הוא לא יתחיל אני לא אדע אם הוא בקטע של לדבר
אנונימית
לא אוהבת את זה. בדרך כלל שאומרים לי בוקר טוב בבית ספר נגיד אני ליטרלי לא יודעת איך להגיב ויוצא לי צפצוף מוזר כזה שנשמע כמו "באהמרוב" או בסגנון
ייט קשרים חברתיים ותקשורת
ייט קשרים חברתיים ותקשורת
המאמן שלי חח כל בוקר והוא היחיד
אמרו לי בעבר
וכן הייתי ממש שמחה לזה חחח זה מעלה לי חיוך:)
וכן הייתי ממש שמחה לזה חחח זה מעלה לי חיוך:)
לא יודעת תלוי בנסיבות ואומרים לי ההורים שלי (תלוי פשוט באיזה בית)
באותו הנושא: