12 תשובות
איזי ראפר ממש טוב
טונה
אפוקליפסה
רון כהן, אפוקליפסה ;) אני ממש אוהבתת
איזי אבל הוא כבר פאסה
סאבלימינל
אנונימית
לא חושבת.. אולי רק סאבלימינל
אין
אנונימית
נגה ארז
לא מהעולם הזה
שאזאמאט, סוויסה, וייב איש
אה והדג נחש
רון כהן
פלד