12 תשובות
איזי ראפר ממש טוב
טונה
אפוקליפסה
טונה
אפוקליפסה
רון כהן, אפוקליפסה ;) אני ממש אוהבתת
איזי אבל הוא כבר פאסה
סאבלימינל
אנונימית
לא חושבת.. אולי רק סאבלימינל
אני
אין
אנונימית
נגה ארז
לא מהעולם הזה
לא מהעולם הזה
שאזאמאט, סוויסה, וייב איש
אה והדג נחש
רון כהן
פלד
באותו הנושא: