6 תשובות
קווקזים. כי אני קווקזית
אנונימית
אני אגיד קווקזים רק בשביל הסיכוי הקטן שחבר שלי מהמציאות ומפה יראה את זה ויתעצבן כזה כי זה ממש גאג על בוכרים אצלנו חהחה
(נולאבקטעפוגעניוואי)
(נולאבקטעפוגעניוואי)
שואל השאלה:
קווקזים ובוכרים זה כמעט אותו דאאבר אבאאל שיאו
קווקזים ובוכרים זה כמעט אותו דאאבר אבאאל שיאו
אנונימית
זה אותו דבר
קווקזים, כי הם יותר יפים בעיקר אני ;)
שואל השאלה:
כל אדם יפה בדרך שלו כפרה מה עפת
כל אדם יפה בדרך שלו כפרה מה עפת
אנונימית
באותו הנושא: