15 תשובות
באמת שהישן
בטח שהישן
הישן
הישןן בפער
הישן בלי שאלה בכלל
הם ממש הרסו את הסדרה
פתאום הם אומרים בסדרה נשמה,כפרה,מאמי וכל מיני כאלו ובובספוג גיי או בי או לא יודעת מה..פשוט הרסו את הסדרה לגמרי דוחה לדעתי
אנונימית
ישן כל כך הישן הפרקים היו מעולים והרעיונות היו מדהימים היום הם ממחזרים פרקים מהעונות הראשונות וזה עצוב
מבחינתי הבובספוג החדש זה לא בובספוג
אין קשר ביניהים
מזאת אומרת הישן..?מבחינתי בובספוג מחולק ככה:
בובספוג הראשון(ישן):עונות 1-4
בובספוג הרגיל:עונות 5-9
בובספוג החדש:עונות 10-12
אני מעדיפה את בובספוג הישן/רגיל על פני החדש
הישן
כמו שאמרו למעלה בחדש (לפחות בעברית) אומרים נשמה,כפרה,באמא ש'ך זה לא כשר ודברים כאלה
בובספוג הישן לא אמר כאלה דברים והפרקים היו מעולים עכשיו הפרקים עצמם גם זוועה
אנונימי
וואי ישן לא יודעת להסביר זה נותן תחושה כייפית כזאת לראות את זה
הישן. נוסטלגי ואיכותי.
הישן כי לא יצא לי לראות את החדש