7 תשובות
אני לא מקשיבה לשואה חיפה בכללי וזה ממש לא בגלל מה שקרה ...אני לא מתחברת לסוג מוזיקה שלה...ואני אוהבת את הקול של סיה ואת האמת? לא כל כך אכפת לי מי היא כבן אדם...
סיה אנטישמית??
אף אחד לא יודע sia אנטישמית ? מאיפה את יודעת?
שואל השאלה:
איך האלה מהסידרה הטורקית הזאת שכולם אוהבים באו להופיע פה זה בישביל כסף לא כזה קשה להבין
איך האלה מהסידרה הטורקית הזאת שכולם אוהבים באו להופיע פה זה בישביל כסף לא כזה קשה להבין
אנונימית
לא שומעת את שניהם האמת
לא שמעתי אותה שנים... ולא גם לא ידעתי בכלל שהיא אנטישמית.. לפי מה שאני זוכרת היא בכלל עשתה פה הופעה לפני כמה שנים
אני לא אוהבת אותה, אבל אם היא אנטישמית אז איך היא באה להופעה בארץ ?
באותו הנושא: