22 תשובות
כע זה כזה מעצבן מה עשינו לנשים רע בחיים שזה מגיע לנו
אנונימי
פמיניזם הוקם כדי ליצור שיוויון בין גברים לנשים לא כדי להפחית מהערך של הגברים.
איכס גברים
אנונימית
זה לא מגיע לכם, ואתה צודק, אבל ככה זה כיום הנשים מנסות להיות מעל הגברים ולא לעשות שיוויון לא משנה מה יגידו וזה פשוט לא מה שהיה צריך להיות, זה לדעתי מגעיל כי זה מוריד מהעם הגברים כלכך והיום גם יש בנים שמפחדים להתחיל עם בנוצ כדי שלא יחשב כהטרדה ויש לי כלכך הרבה להגיד על הנושא אבל זה יצא חופר
אני בכלל לא מסכימה עם העובדה שבשביל להרים קבוצה אחת צריך להוריד קבוצה שנייה למטה.
פמניזם נועד לעודד שיהיה שיוויון בין מעמד הגברים והנשים, אבל לצערי יש כאלה שלוקחים את זה למקום הקיצוני.
פמניזם נועד לעודד שיהיה שיוויון בין מעמד הגברים והנשים, אבל לצערי יש כאלה שלוקחים את זה למקום הקיצוני.
כל כך
הם הפכו את הפמיניזם שלהם לשוביניזם לגברים
"האישה היא יותר טובה, היא המין הנעלה"
יאללה לכו עלאק פמיניסטיות
הם הפכו את הפמיניזם שלהם לשוביניזם לגברים
"האישה היא יותר טובה, היא המין הנעלה"
יאללה לכו עלאק פמיניסטיות
אני אישה ומסכימה איתך שיש דברים שנשים עושות בשם הפמניזם וזה מביך אותי
למה צריך להשוות בין גברים לנשים זה ככ סתום בעייני
למה צריך להשוות בין גברים לנשים זה ככ סתום בעייני
^^^^למה? שזה יהיה חופר מי שלא ירצה לקרוא בעיה שלו. באלי לשמוע את דעתך בנושא יותר לעומק
אנונימי
בתור בת אני לא אוהבת שלוקחים את זה לקיצון ומכלילים , כן חושבת שמגיע לנשים זכויות שוות כמו לגברים אבל לא חושבת ששנאה כלפי גברים תביא את זה
אוקיי אז ככה..
לדעתי יש המון נשים כיום שהן רוצות להוריד מהערך של הגברים, להיות מעל, מה שלא צריך להיות מה שנועד לשיוויון ולא להוריד מהעם הגברי השני, יש היום נשים לדעתי שפוגעות גם בעם הגברי מה שהמין השני לא עושה..
נגיד הסטיגמה על השם דניאל
המין הנשי הכניס את הטימטום המוחלט הזה לראש של ילדות והן פשוט חושבות שזה אמיתי, שכל גבר בשם דניאל הור מניאק אפס ( ואל תגידו שזה לא נכון כי מלא ידידים שלי נפסלו על הפאקינג שם שלהל, בגלל שאיזה אחת החליטה שבגלל שדניאל אחד זרק אותה היא צריכה להרכיב על זה סטיגמות)
ועוד משהו
נגיד שבן מתחיל עם בת, בנות יגידו לו איכ דוחה מגעיל, הולך רק לפי יופי, מסתכל על הגוף ולא על היופי, מחפש רק סטוצים, מה שלא נכון כי לדעתי גבר שרואה מישהי ברחוב לא יכול להתחיל איתה בגלל האופי שלה כי זה הקטע הוא לא מכיר אותה אז גם היופי משחק פה, אבל אם בת תראה עכשיו מישהו בים בלי חולצה עם קוביות זה היה בסדר שהיא תגיד ואו איזה חתיך איזה גוף באלי אותו וכל זה ולא יחשבו שהיא שטחית..
וגם בעוד עניין שנשים מכלילות את כל הגברים שכל הגברים מחפשים מין ולדפוק וסקס וזה ממש לא ככה לא כל גבר הוא חרמן שרוצה לעשות איתך יחסי מין, אם מישהו יבוא ויגיד לך ואו איזה יפה את הוא לא מטריד אותך זה מחמאה..
נשים לוקחות היום כל דבר כהטרדה כמוזר וזה לא נכון..
וגם עוד משהו
אם גבר יגיד באלי מישהי עם תחת נגיד או מישהי בלי שיערות גוף מטופחת
אז יגידו לו ימגעיל מה אכפת לך אתה צריך לצאת עם מישהי בגלל היופי הפנימי שלה בגלל מי שהיא ולא בגלל הגוף שלה..
אבל אם אישה תגיד אני רוצה גבר מטר תשעים עם קוביות ושרירים שישלם עליי שיקנה לי שיעשה לי שיקח אותי עם כלכך הרבה דרישות זה בסדר ולגיטימי עליה לא יצאו כי זה נראלהם נורמלי, מה שלא נכון..
למה לה מותר להגיד שבאלה מישהו גבוה עם שרירים וכזה וכזה ושלא יגידו כלום ושזה יראה לגיטימי, אבל רק אל גבר יגיד באלי מישהי מטופחת או מישהי עם תחת יצאו עליו
ויש לי עוד דברים אבל זה יצא באמת חופר חח, ואם יש שגיאות או בלי סימני פיסקות תיסלחו לי כתבתי מהר מרוב שיש לי מה להגיד בנושא
לדעתי יש המון נשים כיום שהן רוצות להוריד מהערך של הגברים, להיות מעל, מה שלא צריך להיות מה שנועד לשיוויון ולא להוריד מהעם הגברי השני, יש היום נשים לדעתי שפוגעות גם בעם הגברי מה שהמין השני לא עושה..
נגיד הסטיגמה על השם דניאל
המין הנשי הכניס את הטימטום המוחלט הזה לראש של ילדות והן פשוט חושבות שזה אמיתי, שכל גבר בשם דניאל הור מניאק אפס ( ואל תגידו שזה לא נכון כי מלא ידידים שלי נפסלו על הפאקינג שם שלהל, בגלל שאיזה אחת החליטה שבגלל שדניאל אחד זרק אותה היא צריכה להרכיב על זה סטיגמות)
ועוד משהו
נגיד שבן מתחיל עם בת, בנות יגידו לו איכ דוחה מגעיל, הולך רק לפי יופי, מסתכל על הגוף ולא על היופי, מחפש רק סטוצים, מה שלא נכון כי לדעתי גבר שרואה מישהי ברחוב לא יכול להתחיל איתה בגלל האופי שלה כי זה הקטע הוא לא מכיר אותה אז גם היופי משחק פה, אבל אם בת תראה עכשיו מישהו בים בלי חולצה עם קוביות זה היה בסדר שהיא תגיד ואו איזה חתיך איזה גוף באלי אותו וכל זה ולא יחשבו שהיא שטחית..
וגם בעוד עניין שנשים מכלילות את כל הגברים שכל הגברים מחפשים מין ולדפוק וסקס וזה ממש לא ככה לא כל גבר הוא חרמן שרוצה לעשות איתך יחסי מין, אם מישהו יבוא ויגיד לך ואו איזה יפה את הוא לא מטריד אותך זה מחמאה..
נשים לוקחות היום כל דבר כהטרדה כמוזר וזה לא נכון..
וגם עוד משהו
אם גבר יגיד באלי מישהי עם תחת נגיד או מישהי בלי שיערות גוף מטופחת
אז יגידו לו ימגעיל מה אכפת לך אתה צריך לצאת עם מישהי בגלל היופי הפנימי שלה בגלל מי שהיא ולא בגלל הגוף שלה..
אבל אם אישה תגיד אני רוצה גבר מטר תשעים עם קוביות ושרירים שישלם עליי שיקנה לי שיעשה לי שיקח אותי עם כלכך הרבה דרישות זה בסדר ולגיטימי עליה לא יצאו כי זה נראלהם נורמלי, מה שלא נכון..
למה לה מותר להגיד שבאלה מישהו גבוה עם שרירים וכזה וכזה ושלא יגידו כלום ושזה יראה לגיטימי, אבל רק אל גבר יגיד באלי מישהי מטופחת או מישהי עם תחת יצאו עליו
ויש לי עוד דברים אבל זה יצא באמת חופר חח, ואם יש שגיאות או בלי סימני פיסקות תיסלחו לי כתבתי מהר מרוב שיש לי מה להגיד בנושא
^מלכה. אין לי עוד מילים להגיד.
תודה רבה לך
תודה רבה לך
אנונימי
תודה לך שקראת את כל מה שכתבתי חחחח :)
חחחח תודה רבה, לפחות המין הגברי תומך בדעה שלי :)
תקשיבי, דחו ידידים שלי על זה שקוראים להם פאקינג דניאל, אני הלכתי לבנות האלה ושאלתי מה הקטע הן אמרו שהן מתרחקות מהשם הזה כמו מאש כי כל הדניאלים מחפשים מין ומניאקים ולהגיד לך תכלס, קוראים לו דניאל והוא בן אדם עם לב ענק וחכם והוא יותר טוב פי אלף מילד שקוראים לו נגיד מנחם, סבבה?
אולי לא כל הבנות כאלה, אבל רוב הבנות כאלה וזה בגלל שאיזה אחת ש2 דניאלים לא רצו אותה החליטה שצריך להרכיב על זה סטיגמה כלכך מטומטמת
ואני לא כתבתי כאן לפי הראש אני כתבתי לפי המציאות זה מה שקורה היום..
וכתבתי שם עוד דברים חבל שאת מסתכלת רק על זה, כי יש עוד מיליון סיבות, כנראה אין מודעות..
אולי לא כל הבנות כאלה, אבל רוב הבנות כאלה וזה בגלל שאיזה אחת ש2 דניאלים לא רצו אותה החליטה שצריך להרכיב על זה סטיגמה כלכך מטומטמת
ואני לא כתבתי כאן לפי הראש אני כתבתי לפי המציאות זה מה שקורה היום..
וכתבתי שם עוד דברים חבל שאת מסתכלת רק על זה, כי יש עוד מיליון סיבות, כנראה אין מודעות..
צודק! (אני בת)
^^צודק, אנשים לא מבינים כמה כוח יש לסטיגמות ולשמועות, אין מודעות לזה
מחזקת את דבריך^
חחחח
חחחח
ברגע שיהיה שיוויון לא ימאס לי, עד אז, גברים למטבח
אני בת,ואני כן בעד שיווין.אני כן מסכימה שהרבה פמניסטיות לקחו את העניין באופן קיצוני מידי,כי כי כאלו הן אומרות שהן רוצות שווין אבל בתכלס רוצות לקבל מעמד גבוהה יותר מגברים.וזה פשוט לא נכון,לרוב הן מכלילות שכל הגברים אנסים ושוב זה לא נכון.
כן
היום עלאק
כבר כמה שנים זה ככה
0.5 אחוז מהפמיניסטיות מאמינות בפמיניזם ורוצות שיוויון זכויות
99.5 אחוז מהפמיניסטיות מאמינות בשוביניזם נשי ורוצות עליונות על הגברים. ידועות גם בשמן השני "פמינאציות".
כבר כמה שנים זה ככה
0.5 אחוז מהפמיניסטיות מאמינות בפמיניזם ורוצות שיוויון זכויות
99.5 אחוז מהפמיניסטיות מאמינות בשוביניזם נשי ורוצות עליונות על הגברים. ידועות גם בשמן השני "פמינאציות".
אני אומרת כיום, כי כשהייתי בת 4 לא ידעתי דברים, אז אני מעדיפה לא להגיד שזה כל הזמן היה ככה, לא מכלילה, אני אומרת את זה ממתי שאני הבנתי ומהשנים האחרונות ששמתי לב לזה, אז זאת הכוונה של כיום.. אני מדברת תכלס
והסטיגמות ועוד כל הדברים חלקם לפחות התחילו רק בשנים האחרונות.
והסטיגמות ועוד כל הדברים חלקם לפחות התחילו רק בשנים האחרונות.