7 תשובות
מתיחת העור. השמנה/הרזיה/הריון/הגדלת מסת שריר וכו
אם מישהו מעלה במשקל והעור שלו נמתח, לפי מה שהבנתי
שואל השאלה:
אז איך זה קורה גם בהרזייה ובמסה?
אז איך זה קורה גם בהרזייה ובמסה?
אנונימית
ממתיחה של העור. למשל כשמשמינים העור נמתח ומתחילים להופיע הסימנים הללו
שואל השאלה:
ואם הרזיתמ זה הגיוני?
ואם הרזיתמ זה הגיוני?
אנונימית
אם היית "שמן" ואז הרזת אז יהיה לך כנראה עור עודף ולא סימני מתיחה
אנונימית
ממה ששמעתי אני לא חושבת שיש דרך להעלים אותם אז נראה לי הגיוני שהם עדיין מופיעים..
באותו הנושא: