5 תשובות
כיף מוזר מצחיק ככה...





יהי אה לה בה שמה
משעמם...
סתם תלוי
איזה היא ומה את עושה שם או הולכת לעשות שם
סתם ככה בהיי בלי כלום משעמם
אהל בהיי שיש תים מלון אוכל והכל למה שיהיה משעמם דווקא אחלה
פשוט להיות עם חיוך שלא יורד והרגשה של עודף אנרגיות אבל אין איך להוציא אותם

ובכללי הרגשה כיפית כזאת שאין דרך להסביר אותה פשוט יודעים מה מרגישים כשאתם בהיי בלי תאורים
אי אפשר בהמת להעביר את זה בכתב צריך לנסות