14 תשובות
לא מחייב.
יכול להיות שהם מתביישים.
אז זה אומר שהם ביישנים..
בת כמה את?
שואל השאלה:
למה שיתביישו? אם הם היו רוצים אותי אז הם כבר היו מתחילים
אנונימית
שואל השאלה:
18 וחצי
אנונימית
אז למה את לא מתחילה?
שואל השאלה:
כי זה קשה להתחיל עם בנים
אנונימית
אולי תעשי לגברים עייננם תסתכלי עליהם וכל זה ותבדקי יכול להיות שהם מתסתכלים עלייך ואז מפה את יכולה להזרים שיחה
אז זה קשה להתחיל עם בנות.
בנים = בנות
שווה בשווה באהבה
שואל השאלה:
היה אתמול מישהו שהסתכל עליי מלא באוטובוס גם חייל כמוני והתביישתי להתחיל איתו לא ידעתי אם הוא בעניין
אנונימית
אה חבל יכלה להיות הזדמנות.שתראי עוד פעם חייל וכל זה אז תשאלי אותו שאלות וכל זה או שתחמיאי לו .
שואל השאלה:
יכול להיות שהוא התבייש להתחיל איתי?
אנונימית
בטוח.
באותו הנושא: