2 תשובות
הכל יהיה בסדר אל תדאגי
הטירונות הייתה בסדר.
אני גם לא אחת שמסתדרת עם בנות וזה בכלל היה חדש לי לישון איתם בחדר
אבל הם היו ממש סבבה
בקורס אחד גם התחברתי עם בנות והיה לי כיף
בקורס השני סבלתי מכל רגע היו שם ילדות רעות (גם זה קורה)
ועכשיו בסדיר אני עם בנים וטוב לי הם אחלה
שורה תחתונה אל תצפי לחברים לחיים זה לא תמיד ככה ולא כל אחד שומר על קשר
אבל תהיי אופטימית שיהיו איתך אנשים טובים ולתקופות שלך תתחברי איתם ותהני
בהצלחה
אני גם לא אחת שמסתדרת עם בנות וזה בכלל היה חדש לי לישון איתם בחדר
אבל הם היו ממש סבבה
בקורס אחד גם התחברתי עם בנות והיה לי כיף
בקורס השני סבלתי מכל רגע היו שם ילדות רעות (גם זה קורה)
ועכשיו בסדיר אני עם בנים וטוב לי הם אחלה
שורה תחתונה אל תצפי לחברים לחיים זה לא תמיד ככה ולא כל אחד שומר על קשר
אבל תהיי אופטימית שיהיו איתך אנשים טובים ולתקופות שלך תתחברי איתם ותהני
בהצלחה
באותו הנושא: