6 תשובות
לא לעשות כלום!! במיוחד לא לגזור
שואל השאלה:
אבל השיער נורא שטוח, אני נראית כמו משולש
חח וואי אני בוכה גם אני מתולתלת והחלטתי פשוט לגזור כמו סתומה והוא עוד יותר לא מסתדר
כדאי לך ללכת לספר שמתמחה בתלתלים, הוא יוכל לעצב לך תספורת שתתאים
ללכת למישהו שידלל לך אותו או ידרג לך אותו... בחיים אל תעשי קארה זה לא יסתדר לך אם לא תדעי איך לטפל בו... זה יכול להיות ממש רע... לכי לספר שמומחה בזה הוא יתן לך את מה שיראה הכי טוב עלייך
שואל השאלה:
אני לא רוצה לדלל, אני רוצה תלתלים מוגדרים עם נפח