7 תשובות
יאא מזל טוב
תצאי עם חברים
תצאי עם חברים
מזל טוב!!
את יכולה ללכת לקניון, בית קפה, לעשות פיקניק עם חברות, ללכת לים
את יכולה ללכת לקניון, בית קפה, לעשות פיקניק עם חברות, ללכת לים
מזל טוב!!!!!!!!!
תעשי פיקניק עם חברים בים ותשנו שם.
תעשו מסיבת בריכה.
תעשו ערב סרטים.
או שאפשר גם ללכת למסעדה
תעשי פיקניק עם חברים בים ותשנו שם.
תעשו מסיבת בריכה.
תעשו ערב סרטים.
או שאפשר גם ללכת למסעדה
מזל טוב ❤❤
כיףף אני ב4 ביולי 18 !
מזל טוב
בריאות אושר שמחה אהבה שרק תצליחי בחיים שכל חלומותייך יתגשמו בעזרת ה'❤❤
בריאות אושר שמחה אהבה שרק תצליחי בחיים שכל חלומותייך יתגשמו בעזרת ה'❤❤
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם:)
תודה רבה לכולם:)
אנונימית
באותו הנושא: