4 תשובות
וביום שהם יפרדו. מה חשבת לעשות? כבר לא יהיה רלוונטי לנסות להתקרב אליו?
אהבה זה קקי גדול
אומיידאד אחותי,עיניי התלחלחו...התחושת תסכול והכאב...גאד.
תבכי,תשמעי שירים ,תתקלחי ...
תתני לרגש לצאת אבל תסיחי את דעתך אל תשקעי בכאב
תמיד פה להקשיב❤
באותו הנושא: