19 תשובות
ממש לא , ביטחון אתה תמיד יכול לפתח.
הוא הלך ברגע שרשמת "אמצע"
אבל לא, אני מעדיפה מישהו יותר מופנם.
אנונימית
יש כאלה שאוהבות בנים חסרי ביטחון מופנמים אני אישית לא כי אני הייתי חסרת ביטחון ממש ואני מעדיפה מישהו שיכול לדבר בלי לפחד כי עדיין יש לי קטעים פה ושם
שואל השאלה:
למצוא*, טעות שלי, ולמה שהסיכוי שלי ילך רק בגלל הטעות הזאת?
אנונימי
חחח אני לא יכולה לסבול שגיאות כתיב
אני יודעת שזה מטומטם אבל אני לגמרי יכולה לפסול על זה
ו*אמצא*
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני לא מפחד כשאני מדבר, יש לי חוסר ביטחון בדברים אחרים
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוח שכל הבני זוג שאת תכירי יהיה להם טעויות לפעמים
אנונימי
אמורים לדעת איך לכתוב נורמלי כבר בכיתה ו
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל פה ושם יש טעויות לפעמים את יודעת, ולומדים מזה בסופו של דבר. לכל אחד שמעל כיתה ו' יצא לעשות שגיאות כתיב
אנונימי
חח לא
אין טעויות פה ושם
אולי רק טעויות בגלל המקלדת
אנונימית
שואל השאלה:
אם מלא פעמים קורה לי טעויות בגלל המקלדת, זה מוריד?
אנונימי
כל עוד זה רק בגלל המקלדת אין סיבה שזה יוריד :-:
אנונימית
שואל השאלה:
אז יפריכ לף עם אדבר ככנ?
אנונימי
שואל השאלה:
או יפריע לך כשאני מתקן אחריי ורושם אם*?
אנונימי
שואל השאלה:
מתקן לפני שהערת לי על הטעות
אנונימי
מה הבעיה למצוא מישהי שגם היא בלי בטחון ופשוט לבנות אותו ביחד אחד לשניה?
שואל השאלה:
שאם הקראש שלי היא אחת שיש לה ביטחון עצמי, אז נדפקתי
אנונימי
לא ;)
לפעמים הביטחון העצמי שלך יכול להגיע עם הבחורה
אחי על תקשיב לאנונימית הזאת הכל טוב גם עם יש לך שגיאות כתיב זה לא מוריד לאף אחד עם אתה צריך לדבר בוא לפרטי