2 תשובות
כו למה לא? בכל חבורה תמיד יש מישהי שאת יותר מחוברת אליה זה הגיוני ואנושי שגם הן ככה. זה שאתן חבורה לא אומר שאתן חעיבות להיות כולן ביחד תמיד