התחברות
הרשמה
הייתם נשארים בחבורה של 3 בנות ושתיים מהם יותר ביחד ולפעמים מעדיפות להיות לבד מאשר ב3?
30 ביוני 2020, 21:51
בחירות
2 תשובות
לא
J
Jerry Bieber
כו למה לא? בכל חבורה תמיד יש מישהי שאת יותר מחוברת אליה זה הגיוני ואנושי שגם הן ככה. זה שאתן חבורה לא אומר שאתן חעיבות להיות כולן ביחד תמיד
K
Kitcat noir פרשתי זמנית:)
באותו הנושא:
אם הייתם יכולים להיות חלק מחבורה שנמצאת בסרט/סדרה, באיזו חבורה הייתם בוחרים?
אם האתר היה דורש מנוי שעולה כסף הייתם נשארים?עד כמה הייתם מוציאים לחודש?
איפה הייתם מרגישים יותר בנוח: בחבורה של התאיסטים או בחבורה של בריאתנים?
נגיד וכל העולם נחרב וכולם היו מתים ורק אתם הייתם נשארים היחידים בעולם, מה הייתם עושים?
אם הייתם מתקלחים והייתה אזעקה אז הייתם יוצאים או נשארים?
מה הייתם עושים אם יום אחד , רק אתם והבן אדם הכי שנוא עליכם הייתם נשארים בעולם?
הייתם רוצים להיות בחבורה של 3 בנים ו3 בנות?
מה הייתן מעדיפות להיות בחבורה של 4 בנות או בחבורה של 6 ילדים, 4 בנות ו2 בנים?
אם הייתם בחבורה שכולם בזוגיות אחד עם השני ורק אתם לא הייתם נשארים בה ?
הייתם נשארים עם הבן/בת זוג אם הוא היה שוכח את יום השנה שלכם ביחד?
הייתם ממשיכים להיות בחבורה שהייתם מגלים שהם יצאו בלעדיכם?