4 תשובות
כי זה לא? זה חג אחר של קהילה אחרת שמסמל משהו אחר.
אני מסכימה איתך אבל מה רע בזה?
אוקיי ומה אכפת לך
שואל השאלה:
עץ, מתנות, סנטה קלאוס ...
זה העתקה של כריסמס שפשוט שמו בסוף החודש במקום ב-25 לדצמבר כדי למחוק מזה כל קשר לדת אבל החג הזה נוצר כי בברית המועצות היה אסור לחגוג חגים דתיים
אז כן זה וונאבי כריסמס וזה לא ישנה את העובדה, כי אם כריסמס לא היה קיים גם נובי גוד לא היה קיים זה יצא מהחג הזה
עץ, מתנות, סנטה קלאוס ...
זה העתקה של כריסמס שפשוט שמו בסוף החודש במקום ב-25 לדצמבר כדי למחוק מזה כל קשר לדת אבל החג הזה נוצר כי בברית המועצות היה אסור לחגוג חגים דתיים
אז כן זה וונאבי כריסמס וזה לא ישנה את העובדה, כי אם כריסמס לא היה קיים גם נובי גוד לא היה קיים זה יצא מהחג הזה
אנונימית
באותו הנושא: