12 תשובות
את יכולה לרשום לו "הלו יחס יחס"
תרשמי לו משהו שלא יגרום לו להרגיש שאת מציקה
שואל השאלה:
כמו מה?
כמו מה?
אנונימית
מה זאת אומרת לא ראה? אם הוא לא היה מחובר ולא צפה בהודעה איך הוא יגיב לך?
שואל השאלה:
הוא היה מחובר
הוא היה מחובר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא פשוט לא נכנס
הוא פשוט לא נכנס
אנונימית
לפני כמה זמן? חבל לך לצאת נודניקית סתם.
שואל השאלה:
ארבע שעות, השיחה ביננו זורמת זה חא שאני אצא עכשיו כמישהי מנדנדת
ארבע שעות, השיחה ביננו זורמת זה חא שאני אצא עכשיו כמישהי מנדנדת
אנונימית
אפשר לשאול מה כתבת לו? כי אפשר אולי לקשר את זה להודעה אחר כך ואז את תקפיצי לו את השיחה שייזכר מצד שני לא תיראי כאילו את עוקבת אם הוא מחובר או לא הבנת?
שואל השאלה:
דיברנו על זה שכל פעם אני מצליחה לעקוץ אותו אז כתבתי לו אופס חחח והוא ענה לא סולח אז כתבתי לו: לא צריך עם פרצוף עצוב כזה חמוד()
דיברנו על זה שכל פעם אני מצליחה לעקוץ אותו אז כתבתי לו אופס חחח והוא ענה לא סולח אז כתבתי לו: לא צריך עם פרצוף עצוב כזה חמוד()
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא נותן לשים את האימוגי
זה לא נותן לשים את האימוגי
אנונימית
אז לדעתי תכתבי לו:
אני מקווה שלא לקחת את הפגיעה קשה מידי... 4 שעות לא להגיב כנראה שאולי אני צריכה להתנצל?!
משהו בסגנון הזה לדעתי.
בהצלחה:)
אני מקווה שלא לקחת את הפגיעה קשה מידי... 4 שעות לא להגיב כנראה שאולי אני צריכה להתנצל?!
משהו בסגנון הזה לדעתי.
בהצלחה:)
באותו הנושא: