20 תשובות
הייתי מנתקת איתה קשר המבורגר זה לכל החיים חבר לא
שואל השאלה:
כן די כאילו כמה אפשר כמה מגעילה את יכולה להיות ושתבינו היא אמורה להיות בחברה הכי טובה שלי .
אני תמיד מקשיבה להן אנחנו חבורה של 4 בנות .
זה לא הגיוני שאני תמיד איתן ושלי יש בקשות זה פתאום "בגללי."
אנונימית
אני לא מבינה איך 3 בנות נכנעות תמיד לבת אחת..
תגידו לה שאתן לא רוצות לאכול סלט !!
נכנעות לבת אחת**
שואל השאלה:
היא עוד יוצאת עליי בקבוצה !!
היא אומרת עלק "הזמנתי הרבה פעמים המבורגר ואכלתי רק תציפס וזה לא מילא אותי . אז בואי"
קודם כל לא הזמנו אף פעם משהו שלא כולן היו מרוצות ורוצות את זה .

אמרתי להם תצאו תאכלו שחס וחלילה לא תשארו רעבות בגללי .

היא עוד אומרת לי "אז אל תצאי לא נתחנן אלייך"

בת יונה
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא נכנעות פשוט זאתי נפגעת תמיד ואנחנו חבורה שדי זורמת אז אנחנו מוסיפים עם הסלט פיצות וברוקסים שכולן יהיו מרוצות , אבל מה הבעיה שהיא כם תתחשב בי , בנו .
אנונימית
לא הבנתי למה החברות האחרות לא מגבות אותך
הם גם רוצות לאכול סלט ?
לא לא לא זה לא נשמע לי בסדר
תכניסו לה טוב טוב למוח שאי אפשר לאכול כל הזמן סלט
שואל השאלה:
הן כן עכשיו הן רוצות שאצא אבל שילכו לעזאזל אני לא אצא , הן מוציאות מזה את כל הכיף
אנונימית
תסבירי לה שהדיאטה שלה לא מעניינת אותכם ואם היא רוצה שתזמין לבד וואלה יופי כפוית טובה איכ
חחח אז זה נשמע עכשיו שאת אגואיסטית
כולן רוצות לאכול סלט ורק את לא...
שואל השאלה:
ממש אבל.
עכשיו שתי האחרות אמרו שהן לא יצאו גם , כי לא אצא .
אבל בואי די נמאס לי ילדה מפגרת מה כבר אמרתי כאילן פעם אחת פעפ אחת לא באלי על משהו מי שישמע
אנונימית
וואו אחותי קודם כל- הרעבת את חיי רק מלקרוא את כל מה שאתן מזמינות
וברור שזה לגיטימי שהתעצבנת עליה, את תמיד מתחשבת ושמה אותה ואת הרצונות שלה מעלייך כדי שיהיה לה כיף ופתאום היא אומרת משפט כזה.
רק לא הבנתי איך העובדה שאת לא רוצה המבורגר אמורה להשפיע על מה שהן אוכלות או מזמינות?
שואל השאלה:
אנחנו פשוט מחליטות ביחד שנאכול אותו דבר שלא נרגיש לא רצויות אבל עזבו תמשפט הזה קבלו מה היא כתבה לי אחרי זה "את אומרת שאת לא רוצה לאכול אבל אנחנו רוצות לאכול."
כאילו בואי יבת יונה יאו אמא אני לא יודעת מה אני אעשה לנ
אנונימית
אני לא חושבת שזה נכון לעשות את זה- זה בסדר שלכל אחת יהיה רצון משלה ואת האופציה לבחור מה בא לה לאכול. גם כשאני יוצאת עם חברות או כשאנחנו מזמינות אוכל- כל אחת מזמינה בהתאם לרצון האישי שלה.
לא תמיד לכולן יש רצון לאכול את אותו הדבר- זה סתם מיותר ועלול ליצור ריבים כמו היום
היא אגואיסטית
בחיים לא יקרה מצב שאני וכל החברות שלי נאכל משהו מסויים בגלל ילדה אחת !!
שתתחשב בכן קצת ושלא תאשים אותך !
אני הייתי מתעצבנת
כן מאוד.