התחברות
הרשמה
נשרפתי בגוף זה בסדר להתאמן ?
30 ביוני 2020, 18:02
אימוני כושר
חדר כושר
2 תשובות
כן אם את מרגישה טוב ולא כואב לך כלום
k
kakak
כן אם לא כואב
Pikachu :)
באותו הנושא:
זה נכון שכדי לפתח שרירים צריך להשמין ורק אחרי שיש לך שומן בגוף צריך להתאמן?
חזרתי מהים ונשרפתי בגוף וזה עוד בסדר אבל נשרפתי בפנים גם כששמתי קרם הגנה ותכנסו רגע
זה בסדר להתאמן יום אחרי יום בחדר כושר?
למה כשמישהו רוצה להתאמן ולעצב את הגוף שלו זה בסדר אבל כשמישהו רוצה לעצב את הפנים ולעשות ניתוח/טיפול קוסמטי זה לא בסדר ?
התחלתי להתאמן והיום אני אחרי אימון זה בסדר לשתות עכשיו בירה?
למה זה לא בריא להתאמן כל יום על אותו אזור בגוף?
אם אני רוצה לעשות אימון פלג גוף עליון, מה הסדר של השרירים שצריך להתאמן באימון
להתאמן 3 פעמים בשבוע במכון כושר למישהי שרק התחילה להתאמן זה בסדר?
האם זה בסדר להתאמן פעמיים ביום?
מי שמבין בספורט איך עדיף להתאמן? - כל יום להתאמן על חלקים אחרים בגוף - יום להתאמן על כל הגוף ויום לנוח
אם התאמנתי ונהיה לי גוף יפה והפסקתי להתאמן הגוף יחזור לקדמותו?