3 תשובות
לא
Oka
לדעתי בגלל הסיפוח יהיה מעט יריות, אבל לא משהו רציני, לא תפרוץ מלחמה או אפילו סבב רציני בגללו לדעתי.
חוץ מזה, הסיפוח מתוארך למחר רק לפי התוכנית של טראמפ, שאין אף אחד שמצליח להסכים ולהודיע עם זו התוכנית שתתרחש ותבוצע.
החמאס והגיאהד איימו אבל אחרי האיות צה"ל תקף אז ככל הנראה הם הבינו שלא כדאי להם לתקוף אותנו