2 תשובות
עם הטלפון את יכולה למצוא ואם הוא נעדר וזה את פשוט הולכת למשטרה..
את כאזרח לא יכולה. את צריכה לדווח למשטרה על העניין.
אם את רוצה לאתר מישהוא, אני ממליץ על אפליקציה שקוראים לה life 360.
אבל כמובן, הם צריכים להתקין את האפליקציה.
אם את רוצה לאתר מישהוא, אני ממליץ על אפליקציה שקוראים לה life 360.
אבל כמובן, הם צריכים להתקין את האפליקציה.
באותו הנושא: