8 תשובות
יפן חודש
אנונימית
זה כל בן אדם והאופי שלו אני נגיד עדיין לא יודעת מה אני אעשה אבל נגיד אחותי העדיפה שלא לעשות כי בסופו של דבר כסף והיא העדיפה לעשות בכסף הזה משהו שהיא יותר תהנה ממנו ועכשיו אחרי חמש שנים שהיא השתחררה אז כל שנה היא נוסעת לחול לפחות 3 פעמיים
כןן ברזיל !!!!! חצי שנה.


ולמה ילדים בני 14 ו16 עונים פה?! היא אמרה מגיל 18+
למה לעשות דווקא
אני לא חושבת שאני אעשה.
אני אחסוך ללימודים
עוד ממש קצת אני משתחררת ולא אני לא רוצה לעשות טיול אחרי צבא
אני רוצה בכמה חודשים הראשונים אחרי השיחרור לעבוד ולחסוך כסף ואחרכך להתחיל ללמוד (המקצוע שאני רוצה ללמוד לוקח המון שנים אז לא שווה לי לטוס)
אנונימית
כן לדרום אמריקה עם כל החסכונות שלי כי זה טיול של פעם בחיים
אנונימי
אני חושב שבגיל 25 זה קצת יותר מדי מאוחר לזה... (חוץ מזה עשיתי שירות לאומי, אני לא יכול לקרוא לזה טיול אחרי צבא
לא