4 תשובות
האמתי שכן שווה.
אני עם הפרימיום כבר 5 חודשים ואין פרסומות והפרעות, ממש אחלה.
ביוטיוב יש פחות שירים, ובספוטיפיי יש כמעט הכל אם זה למשל גם שירים באנגלית.
לא שווה.
אני באמת לא מבין מה ההבדל בין יוטיוב (שזה חינם) לספוטיפיי פרימיום (שזה בכסף)
כן, מאוד שווה, אמור להיות עכשיו 3 חודשים מתנה גם.