4 תשובות
כן, מאוד שווה, אמור להיות עכשיו 3 חודשים מתנה גם.
לא שווה.
אני באמת לא מבין מה ההבדל בין יוטיוב (שזה חינם) לספוטיפיי פרימיום (שזה בכסף)
אני באמת לא מבין מה ההבדל בין יוטיוב (שזה חינם) לספוטיפיי פרימיום (שזה בכסף)
האמתי שכן שווה.
אני עם הפרימיום כבר 5 חודשים ואין פרסומות והפרעות, ממש אחלה.
אני עם הפרימיום כבר 5 חודשים ואין פרסומות והפרעות, ממש אחלה.
ביוטיוב יש פחות שירים, ובספוטיפיי יש כמעט הכל אם זה למשל גם שירים באנגלית.
באותו הנושא: