4 תשובות
כן, מאוד שווה, אמור להיות עכשיו 3 חודשים מתנה גם.
לא שווה.
אני באמת לא מבין מה ההבדל בין יוטיוב (שזה חינם) לספוטיפיי פרימיום (שזה בכסף)
האמתי שכן שווה.
אני עם הפרימיום כבר 5 חודשים ואין פרסומות והפרעות, ממש אחלה.
ביוטיוב יש פחות שירים, ובספוטיפיי יש כמעט הכל אם זה למשל גם שירים באנגלית.