5 תשובות
spam4u
שואל השאלה:
זה רגיל מדיייי
זה רגיל מדיייי
אנונימית
spamoosh?
לא עולה לי עכשיו
לא עולה לי עכשיו
ספאמניקית
תקראי לזה בשם חיבה שלך
אם יש לך
נגיד neta אז netale כי אנחנו קוראות לה נטעלה
אם יש לך
נגיד neta אז netale כי אנחנו קוראות לה נטעלה
באותו הנושא: