4 תשובות
למה לספור קלוריות? יש מאכלים בריאים בטירוף שהערך שלהם יותר גבוה משל שוקולד.. זה אומר ששוקולד עדיף?
שואל השאלה:
כי אם אני לא סופרת אני אובססיבית למה שאני אוכלת ולא יודעת באיזה כמות אני אמורה חאכול ומתחרטת על כל דבר
שאני סופרת יותר קל לי לשלוט במה שאני אוכלת ובצורה נכונה
באמת פעם הייתי אוכלת בלי לספור ומהפחד לאכול הייתי אוכלת ארוחות שנראו לי טובות אבל כנראה שהרעבתי את עצמי כי נאבד לי המחזור
אנונימית
שואל השאלה:
אם כבר עניתת את יודעת אם אני אני אמורה לספור קלוריות ככה ?(:
אנונימית
לא . פשוט תכנסי לגירעון קלורי - אכלת 2000 קלוריות ביום תוציאי 2500 הבנת ?