הראש שלי מתפוצץ כל פעם מחדש ואני כבר לא יודעת מה לעשות אני מנסה כל כדור אפשרי אני יודעת שאני סובלת ממיגרנות אבל זה כבר יותר גרוע מזה זה מגיע למצב שאני אפילו לא מסוגלת להניח תראש אל הכרית מרוב כאבים ונמאס לי כל פעם לנסוע למיון מה אני עושה?? איך אפשר להעביר כאבי ראש?