5 תשובות
שואל השאלה:
למה אף אחד לא עונה עברו שעתיים
למה אף אחד לא עונה עברו שעתיים
אממ.. בהתחשב בזה כשהייתי בכיתה ז' כולן התאפרו איפור מלא אפשר להוסיף מייקאפ (אני קצת מסטולה עכשיו סליחה אם אני אומרת שטויות), פודרה, ברונזר, היילייטר, מסקרה, אייליינר, שפתון / אודם, אממ.. מה עוד? צלליות... אממ.. אני לא מצליחה לחשוב על עוד, אני אעדכן אם אזכר..
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
בשמחה (:
את באמת לא צריכה יותר מדי, מייקאפ, גלוס שקוף ומסקרה זה מספיק ובחורף את יכולה סומק אבל בקיץ עם השמש זה אמור לעשות לבד את האפקט :)