חברים שלי ואני היום רוצים להיפגש והם רוצים ללכת לדלי קרים, אבל אם אני אהיה שם אני בטח אוכל 2 כדורי גלידה וניל מקופלת בכוס עם השוקולד הקפוא מעל... ואני מנסה לרדת במשקל לבזבז את הארוחת צ'יט שלי השבוע על זה? מחר אני גם הולכת לים וגם שם אני בטוח ארצה לקנות משהו מתוק אני לא יודעת מה לעשות אוף
אה וחשוב לציין שלא אכלתי היום כלום כי קמתי ב 16:00