4 תשובות
הם לא
שואל השאלה:
אז למה הם שמים כל זמן סטורי וזה
אנונימית
צילמו את הישרדות ממזמן ומשדרים את זה עכשיו, כל מי שהשתתף בהישרדות בבית עכשיו
זה צולם בחופש הגדול הישרדות