התחברות הרשמה

אני מצוננת נורא אני רעבה נורא וקר לי

אני אצל חברה שלי ואני בדרך כלל מתעוררת ב12 והיא ב15 ויש עוד חברה ואני באמצע ואני נמחצת ואני רעבה ואני לא יכולה לאכול ואני מצוננת בגלל המזגן של 18 מעלות שדלוק 24/7 מה לעשות?
29 ביוני 2020, 13:14
הצטננותרעבכאבי גרוןכאבי ראשאף סתום    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
הייתי היום בבית כי אני מצוננת נורא עם כאבי ראש ללכת מחר או להשאר עוד לנוח?
זה נורא ללכת לחרמון מצוננת?
זה נורא שאני רעבה?
אני נורא רעב ממש ממש רעב כדי לי לעשות לי משהו לאכול עכשיו?
אכלתי היום רק טוסט בשש וחצי בבוקר, אני נורא נורא עייפה אבל רעבה גם.
זה ממש נורא אם אני מצוננת ואני
אני רעבה נורא ואני בבייביסטר.. מה עושים?
זה נורא שאכלתי היום רק הום פריז ואני לא רעבה בכלל ?
אני נורא מצוננת, מה כדאי לי לשתות? מים או תה
זה נורא אם אני הולכת לישון רעבה ויאכל כבר מחר בבוקר?
אני רעבה נורא.מה אני יכולה לאכול?