12 תשובות
מזעזע.
זה נורא.
עצוב שזה קרה בישראל
בתור אחד שראה לא מעט מקרים באופן אישי יש לא מעט "עבריינים" עם תעודות במשטרה

גיוסים של כאלו שע"מ למחוק תיק פלילי התגייסו למשטרה והם פועלים באלימות כלפי בני מיעוטים אתיופים, עובדים זרים, ילדים, וכל מי שלא מסוגל להפגין כוח בפניהם.

עצוב שהמשטרה ומשמר הגבול מרשים לעצמם יותר מידי על חלשים אם זה היה ילד ערבי ומצלמות מהשמאל אז לא היו מעזים לדבר עם היחד כמו שלא העזו לעשות דבר לילדה הערביה שסטרה והשתמשה באלימות כנגד שוטרים
זה פשוט כל כך גזעני שמרביצים למישהו על סמך זה שהוא חרדי.

כמו שemilyyy רשמה-בחיים לא יתייחסו ככה למישהו מהציבור החילוני.

דווקא אנחנו,שיש פה אנשים מכל כך הרבה עדות,צבעים,מקומות-דווקא החברה הישראלית צריכה להיות ככה?
פשוט מזעזע.
שואל השאלה:
הוא חף מפשע, בית המשפט שחרר אותו.
הם הרביצו לו שלא בצדק.
מזעזע המשטרה אמורה להגן לא משנה גם אם הוא שונה אני מאוד מעריכה את עבודת המשטרה אבל זה מוגזם לצערי הרב כולם מתעלמים מכך אבל אם זה יהיה חילוני יעשו מזה רעש אם זה חרדי ישתיקו אותם ונגמר הסיפור
אני בהלם. גם אם הוא הפריע לסדר וכו יכלו לקחת אותו בדרך קצת יותר אנושית זה לא כאילו הוא התנגד אליהם . בושה ממש הילד גם קטין זה לא בסדר שלא יכל אפילו לראות את ההורים או להתקשר או משהו דומה . אבל השאלה שלי אולי לא קשורה אבל מה לילד בגיל כזה להסתובב ב12 בלילה .. טוב לא משנה חח זה לא הפואנטה
שואל השאלה:
הוא לא התנהג באופן פרובוקטיבי אלא הפגין, הסרטון הנ"ל לא מוכיח דבר.
מזעזע. פשוט מזעזע.
זה כאילו שמלמדים את השוטרים המגעילים האלה להרביץ לחרדים יותר מלאשר כל ציבור אחר..
תראו סרטונים ברשת איך הם מתנהגים לחרדים אתם תזדעזעו.. את זה לא יראו בחדשות..

שיעזבו כבר את החרדים האלה למה המדינה העלובה הזו לא יכולה לתת להם לחיות את הדרך שלהם בשקט

בחיים, אבל בחיים הם לא יעצרו ויתייחסו בצורה כזו לילד בן 14 מהציבור החילוני
ברור לכם שהם לא מרביצים לו סתם נכון?
הרי ברור שהוא עשה משהו לפני אל תיהיו לי דואה ליפה
דברים ידועים
באותו הנושא: