7 תשובות
אני אהבתי
שואל השאלה:
תודה d:
אנונימית
וואלה זה באמת יפה הכתיבה והחרוזים אבל תיראת את הקורונה כאילו זה הצ'רנוביל,זה לא כזה מוגזם.
שואל השאלה:
אני יודעת, זה היה מתוך חלום שלי החלק שבו אנשים נופלים ממרפוסות :)
אנונימית
אהה ודרך אגב בוקר אור
שואל השאלה:
:))
אנונימית
אהבתי, את כותבת נהדר.