98 תשובות
קודם כל תירגעי.
אני עברתי לפני שנה לגרמניה. בלי שפה, חברות, לא היה לי מושג איך נראה הבית ספר. כלום.
ופחדתי בטירוף, אבל ממש.
אבל זאת חוויה שלא הרבה זוכים לה, את פאקינג טסה לדרום קוריאה ולגור שם! תחשבי איזה מטורף זה. ועם איזה חוויות את עומדת לחזור לארץ, וחברות חדשות שאני מבטיחה לך שתרכשי.
אני עד עכשיו לא יודעת להגיד יותר משלוש מילים בגרמנית, אבל לאט לאט לומדת, וגם את תלמדי לאט. ואת תצליחי.
וילדים יבואו ויכירו אותך ואת תהיי חיובית ושמחה והכל יהיה טוב.
את מוזמנת לבוא לפרטי❤
אני עברתי לפני שנה לגרמניה. בלי שפה, חברות, לא היה לי מושג איך נראה הבית ספר. כלום.
ופחדתי בטירוף, אבל ממש.
אבל זאת חוויה שלא הרבה זוכים לה, את פאקינג טסה לדרום קוריאה ולגור שם! תחשבי איזה מטורף זה. ועם איזה חוויות את עומדת לחזור לארץ, וחברות חדשות שאני מבטיחה לך שתרכשי.
אני עד עכשיו לא יודעת להגיד יותר משלוש מילים בגרמנית, אבל לאט לאט לומדת, וגם את תלמדי לאט. ואת תצליחי.
וילדים יבואו ויכירו אותך ואת תהיי חיובית ושמחה והכל יהיה טוב.
את מוזמנת לבוא לפרטי❤
יש לך אולי סבים או סבתות אולי דודים בני דודים שתישארי אצלם? אם ממש לא בא לך לעזוב את הארץ ואין לך בעיה להישאר ושההורים שלך יעזבו את הארץ אז תלכי לבני משפחה
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים לא מסכימים לי להישאר בארץ אני כולה בת 12
ההורים לא מסכימים לי להישאר בארץ אני כולה בת 12
אנונימית
וואי ועוד קוריאה מדינה של פסיכופתים
תעמדי על שלך ותשארי בפנימיה בארץ אם את רוצה הם לא יכולים לקחת אותך בכוח
תעמדי על שלך ותשארי בפנימיה בארץ אם את רוצה הם לא יכולים לקחת אותך בכוח
אנונימי
שואל השאלה:
אני בחיים לא אצליח ללמוד את השפה ואת הכתב ההזוי הזה
אני בחיים לא אצליח ללמוד את השפה ואת הכתב ההזוי הזה
אנונימית
אני בטוחה שהכל היה בסדר בדרום קוראיה
אומנם לא גרתי אף פעם בח"ול אבל יש לי חברות שעברו למדינות אחרות והם נהנות שם ויש להם הרבה חברות
אני בטוחה שהיו לך חברות
ושתהני
הכל תמיד מלחיץ בהתחלה
אבל אחר כך תראי שהכל היה בסדר ושאפילו תהני שם
זה חוויות חדשות ותחשבי על זה
את תלמדי שפה חדשה
אני בקושי יודעת אנגלית ואת תדעי קוריאנית ואנגלית+עברית
את תהני שם אני מבטיחה לך
אומנם לא גרתי אף פעם בח"ול אבל יש לי חברות שעברו למדינות אחרות והם נהנות שם ויש להם הרבה חברות
אני בטוחה שהיו לך חברות
ושתהני
הכל תמיד מלחיץ בהתחלה
אבל אחר כך תראי שהכל היה בסדר ושאפילו תהני שם
זה חוויות חדשות ותחשבי על זה
את תלמדי שפה חדשה
אני בקושי יודעת אנגלית ואת תדעי קוריאנית ואנגלית+עברית
את תהני שם אני מבטיחה לך
תקשיבי יכול להיות שיהיה לך שם ממש כיף וטוב אף אחד לא אמר שאת חייבת ללמוד את השפה תדברי שם אנגלית ואולי יש שם בית ספר של יהודים ככה שהם לומדים שם עברית ויהיה לך יותר קל שם
ועם הזמן את כנראה תלמדי קצת את השפה שזה דווקא די מגניב כי זו שפה מאוד קשה חברה שלי ניסתה ללמוד והיא תקועה הרבה זמן באותיות את לא צריכה ולקרוא ולדבר עכשיו קוריאנית את תדברי באנגלית ישימו אותך בסביבה שבה יעזרו לך אל תדאגי
ועם הזמן את כנראה תלמדי קצת את השפה שזה דווקא די מגניב כי זו שפה מאוד קשה חברה שלי ניסתה ללמוד והיא תקועה הרבה זמן באותיות את לא צריכה ולקרוא ולדבר עכשיו קוריאנית את תדברי באנגלית ישימו אותך בסביבה שבה יעזרו לך אל תדאגי
דרום קוריאה זו אחת המדינות היותר מגניבות ויפות שאני מכירה וזה באמת חלום שלי לבקר שם:).
תקחי את זה כחוויה, אל תילחצי יותר מדי.
ההורים שלך יעשו הכל כדי שיהיה לך טוב, אולי אפילו יש שם בתי ספר יהודיים או בתי ספר בינלאומיים שמדברים שם אנגלית, הכל יהיה בסדר.
תקחי את זה כחוויה, אל תילחצי יותר מדי.
ההורים שלך יעשו הכל כדי שיהיה לך טוב, אולי אפילו יש שם בתי ספר יהודיים או בתי ספר בינלאומיים שמדברים שם אנגלית, הכל יהיה בסדר.
תשבי איתם לשיחה תסבירי להם שאת לא אוצה לעבור . אם הם ממש חייבים לעבור ולא אפילו מראים כיוון של להישאר בארץ אז תנסי למצוא פתרונות להישאר בארץ . קודם כל יש פנימיות באמת שזה חוויה חלום שתי ללכת לפנימיה כזאת , ממליצה לך על פנימית מכמורת היא ממש טובה (וזה לא כמו שזה נשמע של ילדים עם הפרעות וזה דווקא יש מבחני קבלה וזה) או להישאר אצל דודה או סבתא , תנסי למצוא פיתרון . במקרה שלא תמצאי הכל בסדר
אני כאן בשבילך תשלחי לי הודעה ואעזור לך
אני כאן בשבילך תשלחי לי הודעה ואעזור לך
שואל השאלה:
אני כן צריכה לקרוא ולכתוב כי אני צריכה ללכת שם לבית ספר
אני כן צריכה לקרוא ולכתוב כי אני צריכה ללכת שם לבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שאני בת 12 הם לא רוצים שאשאר בארץ כי הם טסים לכמה שנים ורוצים אותי איתם
בגלל שאני בת 12 הם לא רוצים שאשאר בארץ כי הם טסים לכמה שנים ורוצים אותי איתם
אנונימית
תשמחי, כי הכל יהיה בסדר.
תחשבי זה יהיה ממש מגניב אם תעזבי את ישראל ותעברתי למדינה אחרת.
ותזכרי שזה רק לכמה שנים.
הרבה אנשים אומרים שהם רוצים לעבור לקוריאה, ואת יכולה לעבור.
זה ממש מגניב.
תשמחי שאבא שלך קיבל את העבודה כי יש סיכוי שיהיה לכם עוד הרבה כסף.
באמת שיהיה לך כיף.
תשמחי, כי הכל יהיה בסדר.
תחשבי זה יהיה ממש מגניב אם תעזבי את ישראל ותעברתי למדינה אחרת.
ותזכרי שזה רק לכמה שנים.
הרבה אנשים אומרים שהם רוצים לעבור לקוריאה, ואת יכולה לעבור.
זה ממש מגניב.
תשמחי שאבא שלך קיבל את העבודה כי יש סיכוי שיהיה לכם עוד הרבה כסף.
באמת שיהיה לך כיף.
תשמחי, כי הכל יהיה בסדר.
שואל השאלה:
הם אנטישמים?
הם אנטישמים?
אנונימית
את יכולה לשלוח לי הודעה .. בבקשה ?
חלקם אנטישמים חלקם לא אבל יהיה לך יחס שונה מקווה שלא אבל יש מקומות כאלה כי הם נראים מן הסתם אותו הדבר וזה מוזר להם
אנונימית
אני לא ממש יודעת אם הם אנטישמים אבל אני חושבת שלא. חברה שלי הייתה שם
שואל השאלה:
אני מפחדת שיעשו עליי חרם בבית ספר אוףף דיי הכי כיף בישראל אוףף אוףף אני ממש מקנאה בכולכם עכשיו
אני מפחדת שיעשו עליי חרם בבית ספר אוףף דיי הכי כיף בישראל אוףף אוףף אני ממש מקנאה בכולכם עכשיו
אנונימית
שלחת לי הודעה ? זאת את ?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אם תרצי תבואי לפרטי ונדבר
למה ישר להסיק מסקנות למה שיעשו אלייך חרם
פשוט יהיה לך קשה להסתגל כי הם מדברים בשפת האם שלהם והבדלי המנטליות והתרבות מאוד שונים מהארץ אפילו האוכל יזעזע אותך
פשוט יהיה לך קשה להסתגל כי הם מדברים בשפת האם שלהם והבדלי המנטליות והתרבות מאוד שונים מהארץ אפילו האוכל יזעזע אותך
אנונימי
הכל יהיה בסדר
אין משהו בעולם שאכפת להורים יותר מהילדים שלהם. הם יעשו כל מה שאפשר כדי שיהיה לך טוב, ואם הם החליטו כך, סימן שזה מה שצריך לעשות כעת, וברגע שתביני שזה מה שצריך לעשות וחייבים לעשות - יהיה לך הרבה יותר קל להתמודד עם הכל. כל עוד לא תפנימי את העניין הזה - כל התמודדות קלה תהיה לך קשה מאד. אז קודם כל - תנשמי עמוק ותביני שזה מה שחייבים לעשות, והשאלה עכשיו היא לא אם לעשות את זה או לא, אלא - איך לעשות את זה. כאן, ההורים שלך יעזרו לך מאד, וגם את תצליחי למצוא את הצד החיובי שבכל דבר. ובכל דבר יש צד חיובי. דרום קוריאה זו מדינה מקסימה, מתורבתת, מערבית הרבה יותר מישראל, עם אנשים מנומסים, נקיים ונוחים (ולפעמים מאד מצחיקים אותנו הישראלים). אם אתם תגורו בסיאול, יש שם בית חב"ד מקסים עם אנשים מקסימים הרבה יותר, שם מרוכזים מדי שבוע ישראלים רבים. אשר ואשתו יקבלו אתכם בזרועות פתוחות. תחשבי על זה כעל מסע לגילוי עצמי, למציאת כישורים חדשים, שפה חדשה (עם סבלנות הכל אפשרי, מבטיח!), נימוסים חדשים, מאכלים חדשים, ועוד ועוד. ובסופו של דבר, כשתחזרו לארץ ואת תדעי קוריאנית על בוריה, תוכלי למצוא בבוא הזמן עבודה מדהימה בתחום הקשור לקוריאה, ואני בטוח שבכל פעם שתשובי לשם - את תתרגשי מחדש. המון הצלחה!!!
דווקא קוריאה
וואי אוכלים שם כלבים הזוי תדברי איתם על זה לא סתם שיחה
הם לא יכולים לצפות ממך בגיל 13 לעזוב את כל החיים ולעבור למדינה אחרת כאילו את רכוש .
אולי תשארי עם בני דודים סבים והם ישלחו פה ושם כסף להם בתמורה במקום עכשיו על הלימודים שלך שם
וואי אוכלים שם כלבים הזוי תדברי איתם על זה לא סתם שיחה
הם לא יכולים לצפות ממך בגיל 13 לעזוב את כל החיים ולעבור למדינה אחרת כאילו את רכוש .
אולי תשארי עם בני דודים סבים והם ישלחו פה ושם כסף להם בתמורה במקום עכשיו על הלימודים שלך שם
אנונימית
שואל השאלה:
כן אנחנו אמורים לגור בסיאול
כן אנחנו אמורים לגור בסיאול
אנונימית
שואל השאלה:
מישהו יכול לעזור לי איך ביינתים אפשר ללמוד את השפה ?
מישהו יכול לעזור לי איך ביינתים אפשר ללמוד את השפה ?
אנונימית
תבדקי אם יש מורות פרטיות באינטרנט
תקשיבי הייתי מתחלפת איתך בכל כולי אל תדאגי בכל מקום את תמצאי חברים ואת תלמדי את השפה שזה אחד הדברים את יכולה לקבל כלכך על השפות האלו והתרבות יפה תהני מכל רגע זה לא קורה להמון אנשים
תירגעי, בסופו של דבר את תיסתגלי
קודם כל תרגעי.
הכל יהיה בסדר,ויעבור בשלום.
כרגע,בכל מקרה עדיין אין טיסות וכנראה שייקח זמן עד שהטיסות יתחדשו.
וחוץ מזה,שאם יהיה לך ממש קשה,ולא תרצי לעבור יש לך אפשרות להשאר בפנימייה בארץ.זה לא מצב נעים,אבל זו המציאות...מאחלת לך בהצלחה במה שתבחרי❤
הכל יהיה בסדר,ויעבור בשלום.
כרגע,בכל מקרה עדיין אין טיסות וכנראה שייקח זמן עד שהטיסות יתחדשו.
וחוץ מזה,שאם יהיה לך ממש קשה,ולא תרצי לעבור יש לך אפשרות להשאר בפנימייה בארץ.זה לא מצב נעים,אבל זו המציאות...מאחלת לך בהצלחה במה שתבחרי❤
שואל השאלה:
^^^^^^
כלבים ? אוכלים כלבים?! מאיפה הבאת אתזה???
^^^^^^
כלבים ? אוכלים כלבים?! מאיפה הבאת אתזה???
אנונימית
תקשיבי, קוריאה זו מדינה מדהימה ולי ממש יש חלום להגיע לשם מתישהו.
את תסתדרי שם בטוח, תבואי בגישה חיובית וכך תצליחי למצוא הרבה חברים שיהיה לך כיף איתם.
את תלמדי לדבר מהר יותר ממה שנראה לך, וגם הכתיבה תסתדר בסופו של דבר.
את תראי שבסוף את תשמחי על המעבר וכשתחזרו לארץ יהיו לך מלא חוויות שלאף אחד אחר לא יהיה!
את תסתדרי שם בטוח, תבואי בגישה חיובית וכך תצליחי למצוא הרבה חברים שיהיה לך כיף איתם.
את תלמדי לדבר מהר יותר ממה שנראה לך, וגם הכתיבה תסתדר בסופו של דבר.
את תראי שבסוף את תשמחי על המעבר וכשתחזרו לארץ יהיו לך מלא חוויות שלאף אחד אחר לא יהיה!
אה ובקשר לשפה,את יכולה אולי דרך אפליקציות שמלמדות את השפה/דרך האינטרנט.
בכל מקרה,עדיף לך קודם לדעת אנגלית טוב.
בכל מקרה,עדיף לך קודם לדעת אנגלית טוב.
קודם כל, את לא במדינה הכי טובה בעולם. יש מדינות עדיפות ועם הרבה פחות שחיתות.
אנונימית
למה זה נשמע לי קצת כמו ספאם
אבל נגיד שלא את יכולה להישאר בארץ בפנימיה או אצל סבא וסבתא
אבל נגיד שלא את יכולה להישאר בארץ בפנימיה או אצל סבא וסבתא
אנונימית
קןריאה לא שונה מסין
נראה לי כבר יש איסור על אכילת כלבים ומכירת בשר אבל לא בטוחה בזה אבל גם אם יש יש שם מאכלים הזויים כמו בסין אולי פחות אבל עדיין יש
נראה לי כבר יש איסור על אכילת כלבים ומכירת בשר אבל לא בטוחה בזה אבל גם אם יש יש שם מאכלים הזויים כמו בסין אולי פחות אבל עדיין יש
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי וזה היה ספאם הלוואי תפסיקו להגיד שכל דבר זה ספאם
הלוואי וזה היה ספאם הלוואי תפסיקו להגיד שכל דבר זה ספאם
אנונימית
דרך אגב יש אפליקציות כיפיות ללימוד קוריאנית, חברה שלי לומדת סתם לכיף
שואל השאלה:
איך קוראים לאפליקציה?
איך קוראים לאפליקציה?
אנונימית
לאא אוכלים כלבים בקוריאה תרגיעו
וקוראה זה ממש לא כמו סין, זה ששניהם אסייתים זה לא אומר כלום
וקוראה זה ממש לא כמו סין, זה ששניהם אסייתים זה לא אומר כלום
תשארי בפנמייה בארץ
יש לך פשוט אבא רע שחושב רק על עצמו , תיגדי מה הבעיה למצוא עבודה בארץ? במקסימום תשארי בארץ אצל משפחה או משהו ליהודים אין מה תחפש בחוץ לארץ
לחפש לך? יש מלא אפליקציות, תרשמי בגוגל פליי "אפליקציה ללימוד קוריאנית" ויהיו לך מלא אופציות, יש אחת עם ציור כזה של פיל ירוק והיא נראה לי מעולה
שואל השאלה:
כן תודה ^
כן תודה ^
אנונימית
תהיי אופטימית וקחי את זה כחוויה. זה דווקא נשמע כיף
אפשר להיתחלף איתך
אני חולה על דרום קוראה
אני חולה על דרום קוראה
יאא יהיה לך כיףף הלוואי עלי ליהיות שם קודם כל אומרים שאם את חודשיים באותו מקום את כבר תקלטי לאט לאט שפה וכתב אני יודעת כי למדתי קוריאנית חוץ מזהיש שם מלא מפורסמים וקוריאה זה הארץ שהיה הכי באלי לטוס לשם וואי חיימשלי את תהני רצח מבטיחה זה ארץ נדירה חוץ מישראל כמובן אם תרצי עזרה במשהו אז בואי לפרטי אני תמיד השמח לעזור
ואי הלואי עלי אני הייתי רוצה לעבור לגור שם חח
שואל השאלה:
כן בואו נתחלף אני מתחננת
כן בואו נתחלף אני מתחננת
אנונימית
כן באליי שמעי זה ארץ מהממת באמת אני הייתי שם היא מדהימה
והשפה אם את לומדת אותה היא ממש קלה גם האותיות זה לא סיני שיש לך מיליון אותיות זה קוריאני את תצליחיי
אולי יש שם בית ספר אוניברסלי כזה שמדברים שם באנגלית שזאת שפה שגם ככה היית צריכה ללמוד כאן וקלה יותר
וואי חלום שלי לגור בקוריאהה
זו מדינה מגניבה ויפה ממש! ותחשבי על ללמוד את השפה הזו כמו כשלמדת אנגלית, בהתילה זה נראה כמו איזה שפה הזויה, אבל עכשיו זה כבר לא כזה מסובך. יש גם אפליקציה שאפשר ללמוד דרכה שפות ויש שם גם קוריאנית, אני אשים קישור. אל תדאגי
זו מדינה מגניבה ויפה ממש! ותחשבי על ללמוד את השפה הזו כמו כשלמדת אנגלית, בהתילה זה נראה כמו איזה שפה הזויה, אבל עכשיו זה כבר לא כזה מסובך. יש גם אפליקציה שאפשר ללמוד דרכה שפות ויש שם גם קוריאנית, אני אשים קישור. אל תדאגי
מהה למה את עצובה?? יהיה לך כיף בטירוף!! את תכירי המון חברים חדשים ותלמדי שפה חדשה (זה יכול להיות קצת קשה, אבל עכשיו אנחנו בגיל שאפשר ללמוד דברים ובעיקר שפות יותר טוב ממבוגרים!!) אני בטוחה שתסתדרי הכי חשוב זה לבוא פתוחה ולהתחבר לחברים חדשים ולהראות להם שאת נחמדה למרות שאת יהודיה(וזה לא משהו רע,תתגאי בזה❤!) אני בטוחה שאת תהני כל כך וכשתעזבי בחזרה לישראל את תיהי אפילו עצובה מרוב שיהיה לך כיף!! בהצלחה❤
היי! קודם כל יקבלו אותך, קוריאנים מאוד אוהבים יהודים וישראלים. באמת! יש לי חברים קוריאנים שהם תאומים והם והמשפחה שלהם גרים פה בארץ. והם למדו עברית ויודעים עברית שוטף!
וזוכרת את הקוריאנים שטיילו פה בארץ ובגללם תלמידים היו בבידוד? יש בדרום קוריאה מלא קבוצות כאלה שתומכות בישראל וביהודים.
אני בטוחה שגם יש שם בית חב"ד שבטוח יש שם באזור בית ספר יהודי שמדברים שם עברית, אפילו אם הוא דתי.
וגם אם את יודעת טוב אנגלית, אז קוריאנים לומדים אנגלית מגיל קטן ורובם יודעים אנגלית מאוד-מאוד טוב!
ולאנונימי שכתב בין הראשונים, יש הבדל בין צפון קוריאה לדרום קוריאה. צפון קוריאה היא המדינה הזו של הפסיכופתים. דרום קוריאה היא מדינה הרבה יותר מקבלת ומאוד מפותחת.
את מוזמנת לפרטי ואם תרצי אני אביא לך את האינסטגרם של אחד מהתאומים האלה (החברים האלה שלי).
וזוכרת את הקוריאנים שטיילו פה בארץ ובגללם תלמידים היו בבידוד? יש בדרום קוריאה מלא קבוצות כאלה שתומכות בישראל וביהודים.
אני בטוחה שגם יש שם בית חב"ד שבטוח יש שם באזור בית ספר יהודי שמדברים שם עברית, אפילו אם הוא דתי.
וגם אם את יודעת טוב אנגלית, אז קוריאנים לומדים אנגלית מגיל קטן ורובם יודעים אנגלית מאוד-מאוד טוב!
ולאנונימי שכתב בין הראשונים, יש הבדל בין צפון קוריאה לדרום קוריאה. צפון קוריאה היא המדינה הזו של הפסיכופתים. דרום קוריאה היא מדינה הרבה יותר מקבלת ומאוד מפותחת.
את מוזמנת לפרטי ואם תרצי אני אביא לך את האינסטגרם של אחד מהתאומים האלה (החברים האלה שלי).
לשואלת השאלה, שאלת אם הם אנטישמים. הם ממש אבל ממש לא!!! יש שם כל כך הרבה אנשים שתומכים בישראל ומקבלים יהודים!!!
אני לא יודע מה להגיד לך
אני מבין את הכאב שלך
אני מאחל לך בהצלחה
כתבו לך כאן שאולי תהיי בפנימיה אולי זה רעיון טוב
אין לי מה לומר בהצלחה
אני מבין את הכאב שלך
אני מאחל לך בהצלחה
כתבו לך כאן שאולי תהיי בפנימיה אולי זה רעיון טוב
אין לי מה לומר בהצלחה
כפרע עלייך תאמיני לי אני מרחם עלייך שלא נדע אין כמו ארץ הקודש תלכי לפנימיה פה בארץ
יאא הלוואי עלי חלום שלי לבקר שם
ולגבי השפה והאותיות...
אני רואה דרמות קוריאניות בכמויות והאותיות שלהם זה כלום, למדתי אותם ביום אחד וגם השפה ממש קלה, יקח זמן ללמוד אותה אבל את כבר תסתדרי עם זה
והכי חשוב תקחי את זה בכיף, את תכירי חברים חדשים וזה חתיכת חוויה
קוריאה זאת מדינה שונה ומגניבה כזאת, יש לה וויב אחר אני בטוחה שתהני
ותנצלי כל רגע❤
ולגבי השפה והאותיות...
אני רואה דרמות קוריאניות בכמויות והאותיות שלהם זה כלום, למדתי אותם ביום אחד וגם השפה ממש קלה, יקח זמן ללמוד אותה אבל את כבר תסתדרי עם זה
והכי חשוב תקחי את זה בכיף, את תכירי חברים חדשים וזה חתיכת חוויה
קוריאה זאת מדינה שונה ומגניבה כזאת, יש לה וויב אחר אני בטוחה שתהני
ותנצלי כל רגע❤
הכל יהיה טוב! דרום קוריאה מקום אחד היפים! תהני❤
ואי דרום קוריאה היא מדינה כזאת יפה, והתרבות גם מדהימה. אני בטוחה שרובם שם יודעים אנגלית, כמו שהמון תלמידים מארצות אחרות באים לפה והמורים יודעים אנגלית ומצליחים לתקשר אותם, ואני בטוחה שיש שם בתי ספר בינלאומיים, אולי אפילו יהודים או ישראלים, בהמון ארצות יש קהילות ישראליות. זאת באמת חוויה, ואם תצליחי ללמוד את השפה זה יהיה כזה מגניב, השפה גם באמת יפיפיה. זה החלום שלי לבקר שם, אולי אפילו לגור שם לקצת זמן באמת, זה באמת משהו שלא הרבה חווים. אני לגמרי מבינה את הלחץ והפחד, אבל, עם כמה שזה קשה לפעמים וכמה קיטשי שזה נשמע, תסתכלי על הצד החיובי, כי באמת ש ככ הרבה דברים מדהימים בזה שתעברי לשם. ובאמת שוב התרבות ככ מדהימה והיא גם שונה משל הארץ מאוד, לגלות וללמוד על תרבויות חדשות בשבילי זה אחד הדברים היותר מעניינים, אז ממש לחוות תרבות כזאת וואי זה באמת כזה מקסים.
ולגבי למידת השפה, אולי תראי סדרות קוריאניות? יש ככ הרבה דרמות קוריאניות מדהימות .
ולגבי למידת השפה, אולי תראי סדרות קוריאניות? יש ככ הרבה דרמות קוריאניות מדהימות .
אולי תחשבי על זה בצורה אחרת
כאילו תגידי לעצמך אין מה לעשות העיקר לא להכנס לעצבות ולדאגות הם לא יעזרו לי
תחשבי לעצמך שזה מקום יפה
וכניראה תהני שם ותחשבי על זה שתכירי אנשים חדשים ומקומות חדשים תחשבי על זה שזה כמו טיול גדול ותגידי לעצמך שיהיה כיף שם ואל תרגישי רע בהצלחה ❤
כאילו תגידי לעצמך אין מה לעשות העיקר לא להכנס לעצבות ולדאגות הם לא יעזרו לי
תחשבי לעצמך שזה מקום יפה
וכניראה תהני שם ותחשבי על זה שתכירי אנשים חדשים ומקומות חדשים תחשבי על זה שזה כמו טיול גדול ותגידי לעצמך שיהיה כיף שם ואל תרגישי רע בהצלחה ❤
את תרוויחי מיזה ותצברי חוויות
איזו חמודה את האמת אני מבין מה את אומרת זה באמת קשה אני לא אשקר אבל למזלך את רק בת 12 ובגיל הזה לרוב הילדים יותר קל להתחבר לילדים חדשים ותחשבי על זה שזו באמת חוויה שלא כל אחד זוכה לעבור תסתכלי על הצד החיובי יש הרבה ילדים שהיו רוצים לגור בחו"ל ואת זכית לזה ואם באמת תראי שיהיה לך קשה תבקשי מההורים שלך שיסדרו לך לימודים מהבית לתקופה קצרה גם כדי שתוכלי להסתדר עם השפה.
אני מאחל לך באמת המון הצלחה וטיסה נעימה3>
אני מאחל לך באמת המון הצלחה וטיסה נעימה3>
תקשיבי, את עוד צעירה את תקלטי את השפה מהר!
ודרום קוריאה זו מדינה ממש ממש נחמדה והאנשים שם מתים על ישראל.
יהיו לך שם חברים אל תדאגי
באמת שזה מקום כל כך יפה והתרבות שלהם מדהימה
ודרום קוריאה זו מדינה ממש ממש נחמדה והאנשים שם מתים על ישראל.
יהיו לך שם חברים אל תדאגי
באמת שזה מקום כל כך יפה והתרבות שלהם מדהימה
זאת חוויה!!נכון זה מפחיד אבל זה לגמרי טיבעי ואני בטוחה שבסופו של דבר את תצליחי להשתלב שם וללמוד קצת את השפה! תהיי בטוחה שחברים יהיו לך והם ירצו להכיר אותך בוודאות! יהיה טוב!
תחפשי בית ספר של דוברי אנגלית שם, זאת מדינה ממש יפה ואחלה אנשים, אם את צריכה עזרה מוזמנת לפנות בפרטי3>
כל דרך תנסי להישאר פה (((:
מוזמנת לבוא לפרטי ואפרט
מוזמנת לבוא לפרטי ואפרט
וואו זה ממש מגניב אחד החלומות שלי זה להעבור לשם, אני מבינה אבל שזה ממש קשה, אבל תזכרי שזה לתקופה מסוימת ובסוף של דבר שינויים זה משהו טוב ואולי זה יועיל לך.
זה נכון שזה קצת מתסכל חברתית,אני בטוח שיהיה לך כיף.גם הם ילדים בני 12 לא נראה לי הם יודעים מה זה חרם.חוץ מזה תחשבי על חצי הכוס המלאה,הגיע הזמן לנסות דברים חדשים.
שוקולדים שונים,ממתקים שונים,חטיפים שונים,ים שונה,וגם לא חושב שיביאו אתכם כי יש קורונה
שוקולדים שונים,ממתקים שונים,חטיפים שונים,ים שונה,וגם לא חושב שיביאו אתכם כי יש קורונה
יואוו אמ אולי תגורי עם דודים שלך
היי רק רציתי להגיד משהו, לי יש חבר טוב שטס לשליחות לקוריאה לכמה שנים (הצעת עבודה) והוא דווקא היה צריך ללמוד אנגלית ולא קוריאנית. אבל גם אם את צריכה ללמוד קוריאנית, זאת שפה מאוד פשוטה, מדברת מניסיון (: התחלתי ללמוד קוריאנית לפני כמה זמן, וכל עוד מתרגלים אותה, לא אמור להיות לך קשה. לגבי הידיד שלי שטס לשם, הוא סיפר לי על החברים שלו שהוא הכיר שם, וכמב שהיו נחמדים אליו. אז אל תילחצי, ואם ממש את לא רוצה, תדברי עם ההורים שלך שאת רוצה להישאר, אולי בפנימייה, אצל משפחה וכו.
אני מצטערת אם זה לא במקום, אבל באמת שהלוואי עליי לגור בקוריאה. זאת ארץ מדהימה! התרבות שלהם כלכך מיוחדת וטובה, אני באמת שמחה בשבילך שיש לך את ההזדמנות לחיות שם.
תשמחי זו פשוט נשמעת חוויה
תמצאי בזה את הטוב
את תעברי דירה, תכירי אנשים וחברויות חדשות שאני בטוחה שתמצאי
האנגלית שלך תשתפר פלאים ולאט לאט תלמדי גם את השפה המקומית
בסוף הכל יהיה טוב, אשמח לעזור ולהתכתב אם תצטרכי:)
תמצאי בזה את הטוב
את תעברי דירה, תכירי אנשים וחברויות חדשות שאני בטוחה שתמצאי
האנגלית שלך תשתפר פלאים ולאט לאט תלמדי גם את השפה המקומית
בסוף הכל יהיה טוב, אשמח לעזור ולהתכתב אם תצטרכי:)
תקשיבי אני לא עוברת עכשיו לקוריאה ואני בכל זאת לומדת קוריאנית, הכתב ממש קל ויש משהו בווטפאד שלימד את זה, אני למדתי לקרוא בתוך יום, זה ממש קל רק דורש קצת תרגול, ולאט לאט תל די עוד מילים, תורידי אפליקציות, ואולי גם תשמעי שירים ותראי סדרות קוריאניות ולאט לאט תשפתרי, אני ממש אוהבת את קוריאה, אני אולי גרה בארץ, אבל מלא מהזמן אני מרגישה שאני בקוריאה וזאת מדינה מדהימה ואני גם ממש מקנאה בך כי אני מעריצה של הביטיאס ומי שגרה שם יכולה ללכת למלא הופעות שלהם ומפגשי מעריצים, ותחרויות וכל זה, אבל זה רק אם תאהבי קיי פופ, בכל מקרה קחי את זה החוויה ותנסי להוציא מזה את הטוב.
אמאלהה מה זה ליטרלי חלום שלי וואי הלוואי עליי
קראי את הטיסות ואז אתם לא תטוסו או שתשברי לאבא שלך רגל
סאול זה אחלה מקום
תראי סרטונים ביוטיוב על קוריאנית
תראי סרטונים ביוטיוב על קוריאנית
אנונימי
הכל יסתדר..בהתחלה יהיה קשה אבל הכל קשה בהתחלה
פאק נתחיל בזה שאל תלחצי תרגעי אם לא בא לך לעבור תלחמי על להשאר בארץ תביאו להורים שלך סיבות לך ותיתני להם אופציות איפה תשארי תנסי פנימיות או להשאר אז משפחה לבד בבית זאת כמובן לא אופציה
אם תאהבי קיי פופ יהיה לך כיף שם
אנונימית
פשוט תתנגדי לזה, לאבא שלך אין את הזכות להעביר אותך ככה, את לא יכולה לגור עם איזה דוד או סבתא שלך או משהו?
כיף לך החלום שלי זה לגור בקוריאה ולהיות קוריאנית וחוץ מזה שם מכבדים את כולם אז לא יעשו עליך חרם זאת ארץ ממש מגניבה ויש שם את להקת ביטיאס אם את מכירה זאת להקה מושלמת וגם אני עכשיו אני לומדת קוריאנית זאת שפה יפה אבל לאט לאט לומדים את זה אז אין לך ממה לפחד את ממש תהני בקוריאה וגם אם לא אז את חוזרת לארץ עוד כמה שנים
בהתחלה זה קשה אבל לאט לאט תסתדרי ויהיו לך הרבה חברים
תקשיבי, הייתי בקליפורניה ארבע שנים מגיל 10 עד 14 חזרתי לארץ לא מזמן וכנראה שאני גם נשארת בקליפורניה. וחשבתי בדיוק כמוך באמת בהתחלה היה לי קשה ולא היה לי שם חברים ולא ידעתי לדבר לא הבנתי מה רצו ממני אבל באמת מתחילים להבין ואת מכירה חברים חדשים ואת ממש תרגישי בסדר אני לא אומרת שזה קל אבל מתרגלים ובסוף את תראי שזה יהיה לך ממש נחמד.
וואי זה חלום שליי
קודם כל תפרגני לאבא שלך זה חתיכת הצעה מטורפת
חוץ מזה זה חוויה של פעם בחיים לאבא שלי יש עסק משלו והוא חשב אולי לטוס לארצות הברית ולפתוח שם סניף ראשי חדש היינו אמורים לעבור זה היה כשעליתי לכיתה ו אז בקושי ידעתי אנגלית וכאלה והאחים הקטנים שלי בכלל אבל התלהבתי בטירוף כי זה חוויה של החיים
בסוף לא עברנו וזה דיי ביאס אותי אבל הפואנטה היט שאין לך מה לדאוג זה חוויה מטורפת
חוץ מזה זה חוויה של פעם בחיים לאבא שלי יש עסק משלו והוא חשב אולי לטוס לארצות הברית ולפתוח שם סניף ראשי חדש היינו אמורים לעבור זה היה כשעליתי לכיתה ו אז בקושי ידעתי אנגלית וכאלה והאחים הקטנים שלי בכלל אבל התלהבתי בטירוף כי זה חוויה של החיים
בסוף לא עברנו וזה דיי ביאס אותי אבל הפואנטה היט שאין לך מה לדאוג זה חוויה מטורפת
לא הבנתי איך אבא שלך יעבוד שם? הוא יודע קוריאנית???
לא עדיף שאבא שלך יטוס לשם לבד ?. ואז יחזור ? (יהיה קשה אבל זה המצב).
לדעתי יהיה קשה להסתגל שם אבל במידה ואין ברירה לדעתי תנסי .. אבל כן יהיה קשה בוודאות (לא רציתי לצער או משהוא).
אה ולגבי אנטישמיות אל תדאגי בכלל
לדעתי יהיה קשה להסתגל שם אבל במידה ואין ברירה לדעתי תנסי .. אבל כן יהיה קשה בוודאות (לא רציתי לצער או משהוא).
אה ולגבי אנטישמיות אל תדאגי בכלל
את יכולה לעשות משהו אחר להישאר בארץ בתוך פנימיה
השאלה איך אבא שלך יקבל את זה
ינתק איתך קשר או שיהיה לו קשה אבל סבבה
השאלה איך אבא שלך יקבל את זה
ינתק איתך קשר או שיהיה לו קשה אבל סבבה
יש לדאוג יותר על השפה אבל תקחי תגבור בשפה הזאת ואני בטוחה שתצליחי.
אגב גם אני לא מבינה את ההחלטות של הורים שמעדיפים לעבור מדינה אשכרה עם ילד שגבר היכה שורשים כאן.. אבל בחלטה שלהם.
אגב גם אני לא מבינה את ההחלטות של הורים שמעדיפים לעבור מדינה אשכרה עם ילד שגבר היכה שורשים כאן.. אבל בחלטה שלהם.
דווקא כיף לך ומה הקשר שאת יהודיה זה לא מעניין אף אחד
^ נכון ויש בקוריאה הרבה מקומות עם יהודים אז עין לך מה לדאוג
חח מצחיק פה איך הבן אדם פה רוצה להישאר בישראל וכולם מנסים לשכנע אותה עם קלישאתיות שהיה לה בסדר שם ועוד כיף כשהם בעלמם לא מבינים כמה זה קשה
אנונימית
היי זה קרה גם לי לפולין בלי שפה בלי חברים בלי כלום זה הייה מטורף ברמות ממש התקופה הכי טובה בחיים שלי
תכלס, כל הישראלים יודעים שעדיף בחו"ל והיו רוצים הזדמנות לגור במקום אחר (בעיקר אם זה מקום יותר מתקדם).
אנונימית
את תתרגלי בסוף והכי חשוב שתשאירי בקשר עם לברים שלך מהארץ ואת תמצאי שם חברים ולאט לאט את תתרגךי
היי אנונימית,
אני קוראת את הודעתך ונשמע שאת מצוברחת מהמעבר לארץ חדשה ואולי אף חוששת מפני הבאות, עוזבת מקום מוכר, את החברים ואת המדינה והולכת אל הלא נודע... הלא נודע יכול לעורר פחדים ותהיות כמו איך אסתדר ואיך אשתלב שם.. מניחה שהקושי גדל שזה בחירה של הוריך ולא שלך...
אולי מעט יקל עליך אם תדברי עם הורייך ותשתפי אותם במה שעובר עליך...אולי אם תספרי להם מה מפחיד אותך ומה את רוצה תוכלו למצוא כבר מעכשיו פתרונות לחלק מהדברים... גם אם זה לא יעלים את כל החששות ייתכן וזה יקטין אותם... בנוסף מציעה לך להסתכל על חלק מההצעות שהציעו לך כאן, אולי משהו מהן יתאים לך...
יקרה, אם תחושי צורך את מוזמנת להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים בצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), הצ''אט שלנו אישי ואנונימי ואנו שם בשבילך... תוכלי לפרוק ולשתף כמה שתרצי על התחושות והמחשבות שלך... אולי ביחד נוכל גם למצוא רעיונות נוספים שיקלו עליך להתמודד עם הסיטואציה...
לנוחותך מצרפת את הקישור לאתרנו בתחתית התגובה,
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני קוראת את הודעתך ונשמע שאת מצוברחת מהמעבר לארץ חדשה ואולי אף חוששת מפני הבאות, עוזבת מקום מוכר, את החברים ואת המדינה והולכת אל הלא נודע... הלא נודע יכול לעורר פחדים ותהיות כמו איך אסתדר ואיך אשתלב שם.. מניחה שהקושי גדל שזה בחירה של הוריך ולא שלך...
אולי מעט יקל עליך אם תדברי עם הורייך ותשתפי אותם במה שעובר עליך...אולי אם תספרי להם מה מפחיד אותך ומה את רוצה תוכלו למצוא כבר מעכשיו פתרונות לחלק מהדברים... גם אם זה לא יעלים את כל החששות ייתכן וזה יקטין אותם... בנוסף מציעה לך להסתכל על חלק מההצעות שהציעו לך כאן, אולי משהו מהן יתאים לך...
יקרה, אם תחושי צורך את מוזמנת להתכתב עם אחד מאיתנו המתנדבים בצ'אט של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), הצ''אט שלנו אישי ואנונימי ואנו שם בשבילך... תוכלי לפרוק ולשתף כמה שתרצי על התחושות והמחשבות שלך... אולי ביחד נוכל גם למצוא רעיונות נוספים שיקלו עליך להתמודד עם הסיטואציה...
לנוחותך מצרפת את הקישור לאתרנו בתחתית התגובה,
שלך,
מתנדבת סה"ר