7 תשובות
גם אצלי :)
בנות אוהבות ערסים
ערסיות נמשכות לערסים, משהו מגעיל, ערסים בתיכונים הם פשוט הכי בולטים ויש להם המון ביטחון, ובסהכ הבנות שיוצאות עם אותם ערסים אף פעם לא יותר טובות מהם, תמיד אותו חרא
גם אצלי
הם דיי מחפשים את זה ולא כולם מחפשים את זה ישר מי ישמע גם איזה בנות סתם פרחות
"חברות"
בערך בכל בתי הספר בארץ זה ככה, לערסים ולפרחות יש זוגיות יותר מאשר לילדים הנורמליים וזה ממש לא מוצדק לדעתי וזה צריך להיות הפוך
באותו הנושא: