13 תשובות
למה לא
קצת קטן אבל כן
כן
מגניב
מגניב
וואו כן, מיוחד
הוא נראה קטן מדי
זה נראה קטן וקצת מוזר לא אהבתי את העיצוב
אם אני רק עם הבן זוג שלי אז כן אבל אם יש לנו ילדים אז לא
זה מגניב ממש אבל אני אגור בזה רק אם זה לא ליד עוד בתים ומוגן וכזה כי הקירות השקופים קצת מפחידים
אנונימית
נראה לי קטן מאוד
בלי חצר פרטית
נראה לי הייתי מעדיף שלא
בלי חצר פרטית
נראה לי הייתי מעדיף שלא
לא אין סיכוי בית לא נורמלי
לא מה זה הבית הזה
דא
בית מגניב!אני חושבת שכן
באותו הנושא: