5 תשובות
תעשי קוקו גבוה ובסוף ביבילייס ותפתחי את זה זה יהיה ממש יפה ותעשי גיבעה כזה למעלה בשיער ..
תעשי צמה כזאת בלמעלה ותאספי לקוקו ובקוקו תעשי בייביליס זה יהיה מהמם
^^בדיוק מה שהיא אמרה
שואל השאלה:
אם יש לכן תמונות או משהו אשמח שתשימו קישור❤
https://images.app.goo.gl/3sus3w7fyc6cux2n8
משהו כזה רק בלי הצמות שם
באותו הנושא: