3 תשובות
כ(י)תבו
מבחינת צליל^
אפשר לרשום גם כתבו עם צליל אי.
מבחינת צליל^
אפשר לרשום גם כתבו עם צליל אי.
כתבו עם חיריק באות כ'.
"כתבו" זה בעבר.
"כתבו" זה בעבר.
צורת הפועל "כִּתְבוּ" נכתבת "כתבו" בכתיב מלא, זאת מכיוון שהחיריק הוא חסר.
באותו הנושא: