3 תשובות
כ(י)תבו
מבחינת צליל^
אפשר לרשום גם כתבו עם צליל אי.
כתבו עם חיריק באות כ'.
"כתבו" זה בעבר.
צורת הפועל "כִּתְבוּ" נכתבת "כתבו" בכתיב מלא, זאת מכיוון שהחיריק הוא חסר.