6 תשובות
גם לי הוא גרם לבכות,
הרבה פעמים
מסכימה! הן מחפשות תשומת לב.. מצטלמות בצד הכי טוב שלהן עם אפקטים ואיפור ואז אמרו i wish that i was good enough
אוקיי???? וגם יש שם מלא בנות יפות אני חוסמת אותן חחח אופס אבל בכללי יש את המשפט "היופי שלהן לא לוקח את שלך" אז תחשבי על זה ככה
אתן יפות גם, אם לא יותר.
3>3>3> גם את!!!
כןן סוף סוף מישהו אומר את זה
אנונימית
"לא ראיתי פחד מימיי והיופי לא בגד בי"
זה שבר אותי